Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Snackas det film nu?

Såg Mästerkatten idag med flickvännen, sjukt underskattad film i min mening.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Är på sista bossen på Yaiba. Jag vill bryta skivan.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Hail Caesar var bra. Jag vill se den igen.


Citerar Ridley:
but then you escaped (tunnel apparently)
fled to another country (Arstotzka presumably)
got a new identity (yotibi perhaps)
och så sitter du och kollar på film
med öron, ibland

must you always be so incessantly sanguine

...but yes, that seems likely
except I'd go to Obristan
it's nicer. less terrorism.


Citerar Ridley:
it's... uh...
Mr Yeldir
your new neighbor

oh
vill du kolla på film
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
must you always be so incessantly sanguine

sanguine, är det en grönsak va
*googlar*
oh :3
well yes


Citerar yonobi:
...but yes, that seems likely
except I'd go to Obristan
it's nicer. less terrorism.

oh right
when faced with two alternatives
always pick the least terroristy one


Citerar yonobi:
oh
vill du kolla på film

tjohe :3 mjo
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Ofta de har ändrat tiderna här.

Vad dåligt.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Ofta de har ändrat tiderna här.

Vad dåligt.

De ändrade ju så att du kan komma hit och klaga 21:16 istället för 23:00, det är väl bra?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar JooJJe fta de har ändrat tiderna här.

Vad dåligt.
De ändrade ju så att du kan komma hit och klaga 21:16 istället för 23:00, det är väl bra?


Och ändå har de inte ändrat att när jag klickar på "svar i MNC" hamnar jag på första sidan.

BAH!

Tillagt 2016-09-13 21:45:
Förresten är Frank Oceans nya album underbart.

Kommer bli mitt go to album att utöva kärlek till.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Hej hej!

Citerar JooJJe:
Och ändå har de inte ändrat att när jag klickar på "svar i MNC" hamnar jag på första sidan.


Verkligen, den skiten har blåst mig i örat i 6 år
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Hej hej!


Hej Hej, tycker du att memes nästan har gått och blivit postmoderna Snoken? Dessutom är du jättegullig och säkert jättebra på att dejta <3
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Hej Hej, tycker du att memes nästan har gått och blivit postmoderna Snoken? Dessutom är du jättegullig och säkert jättebra på att dejta <3


Ja, det kan vara så, men jag har inte sett nån meme jag tycker kan kallas postmodern.
Tack så mycket, det stämmer säkert. Alltid ivrig att hitta på saker och skulle aldrig vara otrogen. Åsså suger jag bra!
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Ja, det kan vara så, men jag har inte sett nån meme jag tycker kan kallas postmodern.


Skulle nästan vilja kalla Pepe för postmodern då genom tiderna har fått en hel annan kontext och innebörd med referenser till att som har med bajs att göra.

Suger du bra? Det brukar inte tjejer göra.. Överlag är min fördom att homosexuella människor har bättre sex än "normies"

Chark och ostbricka något som finns i din playbook?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Skulle nästan vilja kalla Pepe för postmodern då genom tiderna har fått en hel annan kontext och innebörd med referenser till att som har med bajs att göra.


Hmm, du kanske har rätt. Kan tänka mig att nominera Michael Rosen-YTP också, det är bland det konstigaste jag sett.

Citerar JooJJe:
Suger du bra? Det brukar inte tjejer göra.. Överlag är min fördom att homosexuella människor har bättre sex än "normies"


Vissa har sagt att jag gör det! Kan nog stämma. Det är ju lite andra omständigheter.

Citerar JooJJe:
Chark och ostbricka något som finns i din playbook?


Åt faktiskt ostar med en kille i vintras, på hans initiativ. Men han är vegetarian, så ingen skinka till
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Snoken:
Kan tänka mig att nominera Michael Rosen-YTP också, det är bland det konstigaste jag sett.


Vet jag inte ens vad det är. Gud vad hipp du e Snoken

Citerar Snoken:
Åt faktiskt ostar med en kille i vintras, på hans initiativ. Men han är vegetarian, så ingen skinka till


Men gud vad uselt. Bara ost ger ju inte samma sensuella driv i en. Var han bra annars då?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Vet jag inte ens vad det är. Gud vad hipp du e Snoken


Det är rad shit, tror du skulle gillat

Citerar JooJJe:
Men gud vad uselt. Bara ost ger ju inte samma sensuella driv i en. Var han bra annars då?


Vi hade kex också förstås, men lite parmaskinka hade suttit fint. Ja, han är en av mina favoritmänniskor. Vi blev aldrig ett par, men vi är goda vänner nu iaf!
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
what the fuck is going on down here
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
what the fuck is going on down here


Loggat in på första gången på ca 3 år.

Annars så lyssnar man på Frank Ocean och saknar flickvännen för att hoppsan hejsan distans igen...

bajs

Du då gullet?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar Snoken:
men lite parmaskinka hade suttit fint


Parmaskinka > sex. Oavsett vilken konstellation och vad som ska in var. Latinskan har ju samma ord för "torkad skinka" som för "afrodisiakum". Det lärde jag på mig av Lasse Kronér på "Är du smaratare än en femteklassare?".
  • 0
Citerar Moose:
Parmaskinka > sex. Oavsett vilken konstellation och vad som ska in var.


Guuud ja men någon god ost till samt lite vindruvor <3
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar JooJJe:
Loggat in på första gången på ca 3 år.

that's a bad move

probably


Citerar JooJJe:
Annars så lyssnar man på Frank Ocean och saknar flickvännen för att hoppsan hejsan distans igen...

hey its me ur girlfren


Citerar JooJJe:
Du då gullet?

jag vet inte ens
ingenting, mostly

it's alright. underrated.
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
what the fuck is going on down here

jag vet inte, men jag gillar det
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar yonobi:
that's a bad move

probably


Mja hittade ändå lite roligt bajseri i tyck till tråden.

Citerar yonobi:
hey its me ur girlfren


I miss you

Citerar yonobi:
jag vet inte ens
ingenting, mostly


Du borde ta och lyssna lite på Frank Ocean vettja. Ha gör du under dagarna då?

Tillagt 2016-09-13 22:52:
Citerar Ridley:
jag vet inte, men jag gillar det


Hallå, din bild? Vad hände med Rooney Mara perioden? :/
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar Ridley:
jag vet inte, men jag gillar det

yeah
s'good


Citerar JooJJe:
Mja hittade ändå lite roligt bajseri i tyck till tråden.

yeach, that's... a place. stinky place, dirty place


Citerar JooJJe:
I miss you

I have to go now, my planet needs me
Garçon means boy.
  • 0
Citerar JooJJe:
Hallå, din bild? Vad hände med Rooney Mara perioden? :/

http://65.media.tumblr.com/eed11c005ca0e94e94389c9c3cbe96ab/tumblr_inline_o0zpai4ywH1rbrgc4_500.gif

Gillar fortfarande Roon. Hade henne som avatar innan den här, faktiskt. Men hon här heter ju faktiskt Ridley, så det känns mer korrekt.

Gillar att du har din gamla fula (förlåt) avatar, en klassiker. :3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar yonobi:
yeach, that's... a place. stinky place, dirty place


Jag kan dock inte titta bort. Väldigt fascinerande! Särskilt eftersom all tar allt så personligt.

Citerar yonobi:
I have to go now, my planet needs me


I need u 2

Tillagt 2016-09-13 23:04:
Citerar Ridley:
Gillar att du har din gamla fula (förlåt) avatar, en klassiker. :3


Du pillade på denna i photoshop har jag för mig.. Sen tycker jag inte den är ful alls. Fin och distinkt !

Citerar Ridley:
Men hon här heter ju faktiskt Ridley, så det känns mer korrekt.


Aha, trodde det vara hon Keira kneightly (stavning)
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Citerar yonobi:
yeach, that's... a place. stinky place, dirty place

mjo, nån sa att du inte är legend
can you believe it va
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!