Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken bok läste du senast?


Eftersom det redan finns en liknande tråd för filmer och spel så tyckte jag att det borde finnas en för böcker.
Man måste dock inte skriva vilken man läste ut senast, det går också bra att skriva vilken man håller på och läser.

Om det redan finns en sådanhär tråd behöver inte dem första fem inläggen vara av typen "Använd sök-funktionen" och "SÖÖÖKKK!!!111!!", då jag redan har sökt men inte hittat någon.

Själv håller jag på och läser Farornas Väg som är den första boken i en serie fantasy-böcker av Robert Jordan och själva serien heter Sagan om Drakens Återkomst.
  • 0
Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö... bra bok =)
JAG ÄR EN DÖD MAN.
  • 0
The body
[Jag har fisk i fickorna]
  • 0
Senaste var väl....Harry Potter och Fenixorden.

Håller på med Halvblodsprinsen nu
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
En Krigares Hjärta.Den var rätt så medelmåttig,gamla sagoklichéer och massor av inspiration från Sagan om Ringen.
  • 0
Da Vinci koden. Helt underbar bok säger jag. Två tummar upp.
I'm free to radically alter my beliefs whenever it's convenient.
  • 0
Köpmannen i Venedig, av William Shakespeare.
Lite småkul till och från ...
"Surely no one will mind if we take a quick nap in the king's bed."
  • 0
Svart Krabba, vi blev tvingade att läsa den boken i skolan. Inte direkt någon bok jag skulle rekomendera.
"Sick liaisons raised this monumental mark, The sun sets forever over Blackwater park."
  • 0
Foto albumet: den va rätt ok....
A million light reflections pass over me
  • 0
I, Robot
Sämsta jag läst på länge, var inte alls som filmen
  • 0
Läst typ 2 böcker i hela mitt liv.
Senaste var Flugornas Herre som vi var tvunga att läsa i skolan! >-<
complications of a mastermind
  • 0
Neppset 92: Alla fem böcker i triologin?!

Själv läste jag senast Red Rabbit av Tom Clancy. Den var helt ok.
  • 0
Varsel
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Papillion - Räddningens Öar

Grymt bra skildring om Henri "Papillion" Charriéres liv som straffånge i en fransk koloni. Utspelar sig i början av 1900-talet.
  • 0
Har inte läst någon bok på 2 år nää skoja..
läste ut Liftarens guide till galaxen förra vecka.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
Ture Sventon som jag läste när jag var på skidsemester i Sälen. Den väcker upp minnen från när man var yngre. Var skoj att läsa den igen.
Dupp Dupont Duplo *plopp* - mIRC BABABABAB supp zupp - Göran P är sne :)
  • 0
  • Missing Avatar
  • Toto
Detta kanske kan bli en tråd för mig då. Jag har aldrig läst ut en bok! Så då frågar jag er, vilken ska jag börja med?
  • 0
Imorgon när kriget kom.

Toto:

Otherland De Gyllene Skuggornas Stad.
  • 0
Körkortsboken - gripande, vacker och väldigt, väldigt lärorik
Carl Brännström / Gamereactor
  • 0
The Accidental tourist(engelsk text) - Skivet utav Anne Tyler
''All those I have loved are dead, and I am to blame.... I choose death.''
  • 0
Scar Tissue av Anthony Kiedis
I reject your reality and substitute my own :)
  • 0
Den senaste boken jag läste ut var Blod är tjockare än vatten av Astrid Trotzig. Håller på med Winter's Tale av Mark Helprin just nu. Vacker och häftig bok men rätt jobbig engelska.


General Grievous
Nej, precis. Det Asimov menade med robotar skiljer ju sig rätt rejält från dagens Hollywood-filmer. Rätt dumt att över huvud taget ha det namnet på filmen.

"Jag vet, vi gör en film baserad på Asimovs novellsamling. Nej förresten, det kommer aldrig sälja. Vi gör en vanlig domedagsfilm istället som det går 13 på dussinet av."
www.myspace.com/karlhugoflow
  • 0
Senaste boken jag läste ut var Jurtjyrkogården av Stephen King. Nu håller jag på med en bok som heter Pappas Lilla Flicka av Elizabeth George.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Senaste böckerna var "Änglar och Demoner" av Dan Brown och "Da Vinci-koden" av samme man. Två väldigt bra och spännade böcker.

"Änglar och Demoner" 9/10
"Da Vinci-koden" 10/10
You Know My Name
  • 0
Tristan och Isolde

Värdelös...

Läser just nu Animal Farm. Helt ok.
WAAAGH!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!