Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Samlad betygsättning av medlemmar


Eftersom vi anser att alla dessa trådar där man ska betygsätta varandra är ett otyg som fyller forumet med diverse överflödiga trådar har vi beslutat att samla all betygsättning (och dylikt) i en tråd, den här. Från och med nu betygsätter ni en medlems helhet och inte bara specifika attribut. Med andra ord får ni fortfarande tycka till om varandras signaturer, avatarer och presentationer men det ska göras på ett betydligt mer konstruktivt sätt än en kort kommentar och ett betyg.
mammoth massacre motherfuckers
  • 0
MrOizo 9/10
Du har en skön presentation med alla roliga citat. Allra roligast var danielcraig007:s inlägg. "Jag har inte lovordat PS3 ett skvatt" my as*. Din signatur är också skön som sata*, faktist bättre än Templars förra. Men avataren är inte sådär super bra, men den är bra. ENligt mig så är du den bästa modden.

Inte för att ni andra moddare på nåt vis är dåliga, tycker bara att Oizo är snäppet bättre. Keep up the good work!
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
Arcane: 10/10 Cool bild, fin signatur och bra namn.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Toy-Boy: Som det stod i start-texten så ska betygsättningen göras med ett mer konstruktivt sätt än en kort kommenter och betyg.

Med andra ord, mer text!
  • 0
var väl ganska onödigt att ta död på typ Gamereactors största tråd
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
MrOizo: Tack! Jag klarar inte av att skriva något utan stödord!
I dont wanna live here no more, I dont wanna stay. Aint gonna spend the rest of my life, quietly fading away.
  • 0
Citerar KGB:
keniros

Avataren är som sagt ett mästerverk. Två ekonomiska systems giganter förenas. Signaturen, nja...


haha tack Kamrat Jag nöjer mig med ett mästerverk;)

Sen undrar jag om din signatur bara är där för att reta inbitna fans lr?
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Om man inte behöver betygsätta den som skrev inlägget före så skulle jag vilja betygsätta RiddickClone, en av mina absoluta favoritmedlemmar. Han ger jag full pott på grund av hans oerhört goda filmsmak och filmkunnighet, sitt trevliga sätt, även hans grymma namn och avatar förstår
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Om man inte behöver betygsätta den som skrev inlägget före så skulle jag vilja betygsätta RiddickClone, en av mina absoluta favoritmedlemmar. Han ger jag full pott på grund av hans oerhört goda filmsmak och filmkunnighet, sitt trevliga sätt, även hans grymma namn och avatar förstår


ok, vart är betyget då?

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Bra att få att allt i samma tråd, men nu är min tråd stängd.
Jaja, jag ska inte deppa nu.
  • 0
RiddickClone, RiddickClone, RiddickClone. Vem kan undgå att gilla honom? Avataren, (kapten) Jack Sparrow i tomteluva, är en av mina favoriter, trots att jag inte alls gillar filmerna. Mycket välgjord, mycket bra.

Signaturen vet jag inte riktigt. "Ho-ho-ho and a Bottle of MUST!" känns trots allt inte särskilt spännande. Men men. Petitesser.

Din presentation är tämligen bra. Inte den bästa, men jag gillar den.

Slutligen, du som person. Du är riktigt trevlig, skriver bra, tecknar bra, har en god filmsmak, men, framför allt, du är en anhängare av gonzojournalistiken. Inte helt fel.

10/10
Now watch this drive.
  • 0
  • Andy
  • Andy
härlig tråd må jag säga kommer upp med en betygsättning lite senare
  • 0
Bra tråd. Kan börja med Curunir då.

Förutom att han har forumets snyggaste avatar och gudomlig filmsmak så verkar han helt okej i övrigt. Vad jag har förstått så gillar även han äventyrsspel precis som jag.

Sen så har han faktiskt även en tämligen bra blogg, men allt som allt en trevlig forumit jag fan hoppas vi får se mycket av i framtiden. Tror vi har mycket gemensamt.

Vi har tillochmed snarlika signaturer då hans är från Hunther S thompson om jag minns rätt och det är även min!

9/10!
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Citerar keniros:
ok, vart är betyget då?


Jag tror nog du kan lista ut vilket betyg full pott (som jag skrev i mitt inlägg) är
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Oj, betygsätta allt på en gång - jobbigt
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Du måste inte betygsätta allt på samma gång, det är bara att vi samlat allt här.
  • 0
Iqaros: när fan blev du moderator?

Grattis iaf.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Keniros - har pratat med honom över MSN några gånger. Trevlig lirare. Ganska intelligent också.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Vad trevligt att du har blivit moderator virre. Grattis!
In heaven all the interesting people are missing.
  • 0
Virre också? wow jag kom ihåg när jag och du chattade om psp och spelen som skulle komma haha Ol' times.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Vad jag tycker om keniros ska vi inte ens gå in på.
F-U
  • 0
Jag vet väldigt lite om No_Refound, han har en väldigt kort presentation, en ganska rolig signatur och en hyffsad bild på sig själv.


Ja skulle tippa på att han är hyffsat ny.
Heil
  • 0
Jag har hängt på gr när det var v. 1.0, hade flera namn där. På "nya" gr är jag faktiskt ganska ny, har inte mer än typ 150 inlägg.
F-U
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!