Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Samlad betygsättning av medlemmar


Förstår inte hur No_refounds signatur kan vara rolig. Det är inte heller hans syfte med signaturen. Det är ren uppmaning

No refound: För att du gillar mig så mycket så att du skulle spricka om du ens sa ett enda ord om mig?


Edit: jag träffade nyss på världens mest skruvade person på GR. ali999 hette han tror jag. Han blev iaf varnad
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Citerar Arcane:
Eftersom vi anser att alla dessa trådar där man ska betygsätta varandra är ett otyg som fyller forumet med diverse överflödiga trådar har vi beslutat att samla all betygsättning (och dylikt) i en tråd, den här. Från och med nu betygsätter ni en medlems helhet och inte bara specifika attribut. Med andra ord får ni fortfarande tycka till om varandras signaturer, avatarer och presentationer men det ska göras på ett betydligt mer konstruktivt sätt än en kort kommentar och ett betyg.


NOOO!!! Forumet vart genast mycket tråkigare Blir inte lika mycket GR i framtiden för mig nu.
  • 0
Håller faktiskt med Geccod. det blir snarare jobbigare om Signatur, avatar, och presentation och liknande ska vara i samma tråd.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0
Så nu räcker det inte att vara trevlig? man måste ha en bra signatur en bra presentation och en bra avatar.

Kan ju ockås passa på att säga att keniros ( som alltid) har en sktifin avatar.
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Curunir

Trevligt med ännu ett Thompson fantast, även om jag bävar för att han enbart läst The Rum Diary och Fear & Loathing In Las Vegas. God musik- och filmsmak, om än något oförståelig vid tillfällen. Dessutom tycks han vara en, liksom jag, som hellre upplevt '60- och '70talet i sin ungdoms bästa da'r, istället för det sunkiga år 2007 tycks bli.

Förhoppningsvis har han ett gott ölsinne, för han är en jag gärna super mig redlöst full med.
The possibility of physical and mental collapse is now very real. No sympathy for the Devil, keep that in mind. Buy the ticket, take the ride.
  • 0
Sebbman

Användarnamn: 3/10
Kasst Bara kasst helt enkelt.

Avatar: 4/10
Enligt mig helt otydbar...

Signatur: 7/10
Mäktig signatur, men på något sätt får man känslan av att den är på fel plats.

Själva Sebbeman:

Om jag har sett dig innan så har det inte varit många gånger. Jag avhåller mig från att sätta betyg.
  • 0
Vad onödigt att man gjorde en sån här tråd. Ville bara säga det. Eftersom jag inte gillar den, kommer jag inte heller skriva i den, eftersom en sådan kommentar kommer väl om jag inte säger det själv.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Okej, jag tar dig. Halvirkh.


Ditt Användarnamn gillar jag inte, tänker på att "virka" vilket inte är bra... I alla fall inte när man gör det själv;). Min mor gör snygga grejjer dock... 6/10.


Avatar: Den var rätt otydlig, ser inte riktigt var det är här på forumet. Jag gick in på din profil och såg att det var en båt i luften. 5/10.


Signatur: "Jesus is Coming, open tour mouth"? Skulle sitta bättre med "Jesus is coming, open your arms". 3/10.


Jag har inte sett dig så mycket här på forumet än, jag har säkert bara inte märkt dig när du skrivit...

Din presentation förresten. En presentation med bara musik gillar jag inte, fyll i med lite annat fakta om dig. Spel (vilken sida är vi inne på?), filmer. Vad vet jag;).
4/10
  • 0
Citerar Zime_theZign:
Signatur: "Jesus is Coming, open tour mouth"? Skulle sitta bättre med "Jesus is coming, open your arms". 3/10.

Tids nog kommer du förstå den.
  • 0
Don Pardo

Avatar : Din avatar är riktigt snygg. Me likes. 8/10

BtW : Har sett nästan samma bild fast med en katt istället.
  • 0
*Krafsar mig i skallen*
Så... Betygsätt våra medmänniskor? Det var något nytt.
Livet är som en golfboll: Efter en lång serie hårda slag ligger man där i ett hål i marken
  • 0
Citerar The Vulture:
Vad onödigt att man gjorde en sån här tråd. Ville bara säga det. Eftersom jag inte gillar den, kommer jag inte heller skriva i den, eftersom en sådan kommentar kommer väl om jag inte säger såhär.


Indeed.
Black n Pink
  • 0
Don_Rico

Snyggt krypin och snygg avatar..

9/10

ruskigt många vänner du har
  • 0
Användarnamn: Arcane...
Konstigt, snyggt, skumt... 7/10

Avatar: 10/10
Byt tillbaka till den utan tomtehatt o skägg

Presentation: 1/10
... Riktigt jävla tråkig!

Signatur: 2/10
Har döden ringt då?! Mmm, tråkig, signatur.
*Fuck Yeah Seaking!*
  • 0
Citerar addeSYNC:
ruskigt många vänner du har


Don't get the wrong idea, och får nästan alla mina vän-förfrågningar...
Black n Pink
  • 0
Citerar keniros:
Virre också? wow jag kom ihåg när jag och du chattade om psp och spelen som skulle komma haha Ol' times.


Jepp. Var en riktig PSP-nörd för något år sedan. Jag är det fortfarande, men tyvärr är det inga bra spel på gång så jag pratar inte lika mycket om den.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Citerar Sebbeman:
Curunir

Trevligt med ännu ett Thompson fantast, även om jag bävar för att han enbart läst The Rum Diary och Fear & Loathing In Las Vegas.


Schh. Jag jobbar på det. Det är inte lätt i en sån här liten håla. Ska beställa mer snart, för jag hade lite väl lite klirr i kassan innan jul.

Har först och främst tänkt skaffa Better than Sex: Confessions of a Political Junkie, och The Curse of Lono.

Citerar Sebbeman:
Förhoppningsvis har han ett gott ölsinne, för han är en jag gärna super mig redlöst full med.


Det vet jag inte, men jag är ju förstås inte en sådan person som kan tänka mig att dricka precis vad som helst, så jag kan nog ha det, ja.

...och, um, tja, detsamma.
Now watch this drive.
  • 0


Notorious* Rolig signatur
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Catsoup

Användarnamn: 6/10
Helt ok

Avatar: 5/10
Den lilla rymdgubben är finful helt enkelt

Signatur: 3/10

Alla snälla flickor kommer till himlen. Ni andra kan komma hem till mej! Grr
  • 0
metall_crew

Helt värdelöst och irriterande fult val av namn. Hur f*n fick du fram tanken att använda namnet metall_crew...

1.5/10
  • 0
Mistwalker : Ditt namn är tvärtemot vad du tycker om metall_crews namn. Ett riktigt bra namn. 7/10



metall_crew : Ditt namn är inte det bästa men ganska okej , får man kalla dig typ Metall i framtiden? Annars blir det så jobbigt att skriva. 5/10
  • 0
Den här tråden är ju ganska värdelös. Det finns nästan ingen medlem som har både bra namn, avatar, signatur och presentation. Alltså kan man nästan aldrig ge högt betyg till folk. Det gör ju att man knappt orkar skriva här. Man vill ju inte totalsåga alla. Jag gör dock ett undantag nu eftersom Challe är en av de få som man kan ge högt betyg...

Challe_95 - 7/10
Bra namn, medelmåttig signatur. Avataren är bra eftersom det är Oblivion. Dock så är den lite suddig, men big deal. Innehållet i presentationen är bättre än hos de flesta, men det är allt för många linjer som skiljer styckena åt. Mellanrummen är dessutom för stora.
  • 0
G-Force: Jag tror du har missuppfattat situationen.

Meningen är inte att ni ska sätta ett stort betyg på allt - Ni behöver inte ens sätta enskilda betyg på allt. Men allt som ska betygsättas(Förutom bloggar) ska betygsättas i den här tråden.

Dvs, du kan välja att bara betygsätta någons avatar, eller hans signatur, etc.
  • 0
Citerar Arcane:
Från och med nu betygsätter ni en medlems helhet och inte bara specifika attribut.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!