Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Jag gillar hur antonfusk för sig bland blogg-kommentarerna.
Han är hård, men väldigt rättvist.
Stort plus att du dessutom delar samma syn på det ekonomiska.
Att du styrketränar är pricken över i:et
  • 0
Jag saknar Fjällhammer. Han var en riktigt skön snubbe. Samma han som lirade i Mr.Death eller vad fan de nu hette.
Själv tillför jag inget.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar zwqase:
1. Det här är en tråd för de som vill ge feedback och konstruktiv kritik till andra medlemmar. Detta innebär fyllig, innehållsrik och ordentlig text. Det är ingen +/- tråd. Ska man skriva om någon så ska det vara en längre text med konstruktivt innehåll, vill man dela med sig av åsikter angående avatarer och liknande fungerar Samlad betygsättning av medlemmar utmärkt.


Om ni inte kan följa de enkla riktlinjerna i startinlägget kan vi lika gärna stänga ner även denna tråd.
  • 0
Jag tycker Ekneh96 är lite smått tråkig. Han är säkert jätte bra, men jag gillar inte han sätt att skriva på. Det känns som han skriver som vem som helst. Han skriver bra, men han skulle kunna göra självaste texten bättre på nåt sätt. Men han är en bra medlem för övrigt.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Ska man ta det från ett ärligt perspektiv så har jag något emot dagens moderatorer på Gamereactor. Jag vet att de gör ett bra jobb med att göra sidan mer fin och lite mer skärpt. Men, får de inte lite väl mycket makt? Kunna redigera allt vad en medlem skriver, tar bort trådar om de inte har en skaplig rubrik. Jag minns ännu idag den där tråden om Lady Gaga. Kan inte bara någon moderator be medlemmen att göra sina rubriker bättre då istället bara för att stänga ner den? Sen att det ibland verkar bara zwqase och Aaandy som verkar något aktiva inom sidan, blir det inte då dags att istället låta någon medlem också få plats? Någon som verkar något aktiv? Det är otroligt synd tycker jag. Men annars gör ni ett bra jobb!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Aaandy:
Om ni inte kan följa de enkla riktlinjerna i startinlägget kan vi lika gärna stänga ner även denna tråd.


Varför?
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar AG Jati:
medlem också få plats? Någon som verkar något aktiv? Det är otroligt synd tycker jag. Men annars gör ni ett bra jobb!


Jag röstar på mig. För jag är bäst.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Varför?


En bra fråga, tycker jag. Visst brukar den här tråden urarta i nonsens. Men så länge den inte är OT så förstår jag inte varför kvalitetskraven på den här tråden skulle vara så otroligt mycket högre än vad som gäller med andra trådar. Nu står det ju visserligen i trådstarten, men det skulle inte behöva göra det. Känns ju inte som någon vidare kvalitetshöjare heller. Ifall jag vill tycka till om någon men egentligen inte har så många ord att beskriva det med så är den enda skillnaden nu att jag måste späda ut det som in i helvete. Ju mer ju bättre, känns det som, för vilken mod skulle undersöka kvaliteten på ett längre inlägg som inte är uppenbart trams men fortfarande ganska irrelevant och dåligt?

Vanilla Thunder känns som en svår kille. Alltså han är ju glad utåt och så men det finns liksom ett mörker och en längtan som kommer fram ibland, särskilt när han har druckit alkohol eller läst någon av mina bloggar. Man kan säga att codlover var en lite mer transparent version av VT, yngre och oärrad, ännu ej biten av svårmod och den där bultande kåtheten som gör att man bara tappar koncentrationen och måste hitta kanaler för avlastning; som om alla små språkliga försök innehåller en andel sexuell avlastning: små stötar mot omgivningen som alla kanske inte tänker på, men som alla känner. Detta har lett till att jag har en väldigt sexualiserad bild av VT, han är lite av en sexsymbol för mig, ungefär som Freud såg fallos var fan han än slog ner blicken, så ser jag fallos i allt som VT skriver. Om så en erektion prydde avataren så skulle jag inte märka någon skillnad, för en erektion är allt jag ser. Vilken trängtan, blodet, flåsandet, det är så påträngande att jag själv nästan kan känna det - eller känner jag det till och med? I och med att jag fantiserar om att jag är VT så känns det som jag kan finna honom i mig själv, som en del av mig själv som jag inte vågar erkänna, som jag inte vågar att ge uttryck för annat än vissa ensamma nätter, eftersom jag lever i en slags fejkad rumsrenhet. VT kan säkert vara rumsren, rumsrenare än mig själv, jag bara säger det, jag kan känna honom i mig- nej, inte så, eller, det är inte meningen.
  • 0
Citerar Lurkman:
Vanilla Thunder känns som en svår kille. Alltså han är ju glad utåt och så men det finns liksom ett mörker och en längtan som kommer fram ibland, särskilt när han har druckit alkohol eller läst någon av mina bloggar. Man kan säga att codlover var en lite mer transparent version av VT, yngre och oärrad, ännu ej biten av svårmod och den där bultande kåtheten som gör att man bara tappar koncentrationen och måste hitta kanaler för avlastning; som om alla små språkliga försök innehåller en andel sexuell avlastning: små stötar mot omgivningen som alla kanske inte tänker på, men som alla känner. Detta har lett till att jag har en väldigt sexualiserad bild av VT, han är lite av en sexsymbol för mig, ungefär som Freud såg fallos var fan han än slog ner blicken, så ser jag fallos i allt som VT skriver. Om så en erektion prydde avataren så skulle jag inte märka någon skillnad, för en erektion är allt jag ser. Vilken trängtan, blodet, flåsandet, det är så påträngande att jag själv nästan kan känna det - eller känner jag det till och med? I och med att jag fantiserar om att jag är VT så känns det som jag kan finna honom i mig själv, som en del av mig själv som jag inte vågar erkänna, som jag inte vågar att ge uttryck för annat än vissa ensamma nätter, eftersom jag lever i en slags fejkad rumsrenhet. VT kan säkert vara rumsren, rumsrenare än mig själv, jag bara säger det, jag kan känna honom i mig- nej, inte så, eller, det är inte meningen.


Fantastiskt! Bästa tilltyckningen jag fått, tack.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Nu blir detta jävligt allmänt, men jag tycker att Gamereactors modkår i allmänhet förtjänar en känga.

Det har lagts, vad jag uppfattat, mycket möda på att röja upp ordentligt bland skräpet här på sidan, men det har mest lyckats leda till att den... gnista, som förr fanns här blåsts ut och sidan i allmänhet, och forumet i synnerhet, känns oerhört uppstannat. Många intressanta diskussioner har avbrutits av märkliga anledningar, och bannar med förklaringen "dubbla konton" har blivit ren praxis.

Nu är det ju förmodligen dubbla konton som ligger bakom mycket fuffens här, men i vissa fall tycker jag att man för sidans skull kan släppa trycket lite. För som det är nu kommer inte forumet klara sig länge.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Längesen någon kommentera här.

Saknar Virvelvinden. Även om han ibland kunde överdriva med trollandet, så var hans blogg ganska underhållande ändå. Virvlis Awards kändes som en Oscar ju.
Sedan var hans serier om redaktionen riktig sköna också hahaha!
"Hööööörde jag precis ljudet av ost?"
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Vad händer egentligen med De La Music? En medlem jag tyckt om och uppskattat ett bra tag har på bara ett par dagar släppt loss i Mode-tråden och gått berserk. Hon svarar på ett sådant sätt som jag trodde var utplånat från GR: Alltså att ta en fråga, missförstå (skita i) den, slänga ur sig en förolämpning och anklaga den frågeställande medlemmen för något den inte ens gjort.

Jag känner verkligen att De La Music skulle må bra av att stanna upp och tänka till lite över sitt beteende. Jag kan omöjligt se att hon inte förstår sina fel, eller inte förstår det vi försöker få fram i våra inlägg.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Vad händer egentligen med De La Music? En medlem jag tyckt om och uppskattat ett bra tag har på bara ett par dagar släppt loss i Mode-tråden och gått berserk. Hon svarar på ett sådant sätt som jag trodde var utplånat från GR: Alltså att ta en fråga, missförstå (skita i) den, slänga ur sig en förolämpning och anklaga den frågeställande medlemmen för något den inte ens gjort.

Jag känner verkligen att De La Music skulle må bra av att stanna upp och tänka till lite över sitt beteende. Jag kan omöjligt se att hon inte förstår sina fel, eller inte förstår det vi försöker få fram i våra inlägg.



Känns som att man befinner sig på lågstadiet när The Vision gömmer sig här och skvallrar, det här förväntade jag mig inte. Ta det som en man istället och kom över det istället för att sura över i en tråd. Du ger ett intryck ifrån dig på så sätt att man nästan tycker synd om dina klasskamrater och vänner då du verkar vara en sådan som går bakom ryggen på folk och snackar när någonting hänt som du inte kunnat hantera.

Oerhört fult att man ska bete sig på det här sättet. Lär dig att du inte kan slänga ur dig vad som helst utan att bemötas av någonting tillbaks, gömma dig bakom andra medlemmar och kasta ut saker för att sedan prata illa om personen när han eller hon inte ser. Mogna till och ta det över PM istället.

Jag blir mer och mer överraskad av ditt beteende.
"Själv så kan jag ju snickra, skruva, meka, fixa trixa, slakta, rensa och samtidigt städa, tvätta, laga mat, sy etc Så antingen är jag en hermafrodit eller så förbereder jag mig för ett forever alone liv" - Noire
  • 0
men måste ni
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Citerar De La Music:
Känns som att man befinner sig på lågstadiet när The Vision gömmer sig här och skvallrar, det här förväntade jag mig inte. Ta det som en man istället och kom över det istället för att sura över i en tråd. Du ger ett intryck ifrån dig på så sätt att man nästan tycker synd om dina klasskamrater och vänner då du verkar vara en sådan som går bakom ryggen på folk och snackar när någonting hänt som du inte kunnat hantera.

Oerhört fult att man ska bete sig på det här sättet. Lär dig att du inte kan slänga ur dig vad som helst utan att bemötas av någonting tillbaks, gömma dig bakom andra medlemmar och kasta ut saker för att sedan prata illa om personen när han eller hon inte ser. Mogna till och ta det över PM istället.

Jag blir mer och mer överraskad av ditt beteende.


Inga personliga påhopp, tack. Vill du bråka med honom kan du göra det över PM.
  • 0
Well, det är ju bra att De La Music stormar in i tråden och bekräftar allt The Vision skrev. Så vi inte behöver fundera på vad han menar.
Indecent exposure is fun.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Haha, nu kan jag inte hålla mig längre.

Jag tycker synd om resterande kvinnliga medlemmar på den här sidan, eftersom Fenjima i frisk anda och rasslande takt är på god väg att lyckas bekräfta den största myten som finns om kvinnor som spelar; de gör det för uppmärksamheten.

Jag har ingenting emot kvinnor som visar att de är kvinnor, jag har däremot problem med kvinnor med exhibitionistiska drag som medvetet går till sidor som denna eftersom de här VET att de kommer få precis den typ av uppmärksamhet de så gärna vill ha. Det är plågsamt uppenbart att Fenjima dessutom fått detta att fungera, med tanke på hur den manliga delen på sidan i stort beter sig som idioter i hennes kommentarsfält.

Vidare har jag riktiga problem med människor som medvetet väljer känsliga ämnen (ja, ekonomi är ett känsligt ämne för många, det är inget konstigt) och när åsikter på andra kanten av skalan yttras inte alls kan argumentera för sin sak utan rycker ut i substanslösa motattacker. Inte ett kvinnligt fenomen, men ett irriterande sådant.

inb4 "är det här du gömmer dig din fegistjallare"
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Haha, nu kan jag inte hålla mig längre.

Jag tycker synd om resterande kvinnliga medlemmar på den här sidan, eftersom Fenjima i frisk anda och rasslande takt är på god väg att lyckas bekräfta den största myten som finns om kvinnor som spelar; de gör det för uppmärksamheten.

Jag har ingenting emot kvinnor som visar att de är kvinnor, jag har däremot problem med kvinnor med exhibitionistiska drag som medvetet går till sidor som denna eftersom de här VET att de kommer få precis den typ av uppmärksamhet de så gärna vill ha. Det är plågsamt uppenbart att Fenjima dessutom fått detta att fungera, med tanke på hur den manliga delen på sidan i stort beter sig som idioter i hennes kommentarsfält.

Vidare har jag riktiga problem med människor som medvetet väljer känsliga ämnen (ja, ekonomi är ett känsligt ämne för många, det är inget konstigt) och när åsikter på andra kanten av skalan yttras inte alls kan argumentera för sin sak utan rycker ut i substanslösa motattacker. Inte ett kvinnligt fenomen, men ett irriterande sådant.

inb4 "är det här du gömmer dig din fegistjallare"


Även fast jag har gillat en del av just Fenjima's blogginlägg, så måste jag medge att hon gör det ofta lite väl uppenbart att hon är just kvinna.


I övrigt gillar jag verkligen ifongard's blogg. Väldigt intressant.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Räv:
Haha, nu kan jag inte hålla mig längre.

Jag tycker synd om resterande kvinnliga medlemmar på den här sidan, eftersom Fenjima i frisk anda och rasslande takt är på god väg att lyckas bekräfta den största myten som finns om kvinnor som spelar; de gör det för uppmärksamheten.

Jag har ingenting emot kvinnor som visar att de är kvinnor, jag har däremot problem med kvinnor med exhibitionistiska drag som medvetet går till sidor som denna eftersom de här VET att de kommer få precis den typ av uppmärksamhet de så gärna vill ha. Det är plågsamt uppenbart att Fenjima dessutom fått detta att fungera, med tanke på hur den manliga delen på sidan i stort beter sig som idioter i hennes kommentarsfält.

Vidare har jag riktiga problem med människor som medvetet väljer känsliga ämnen (ja, ekonomi är ett känsligt ämne för många, det är inget konstigt) och när åsikter på andra kanten av skalan yttras inte alls kan argumentera för sin sak utan rycker ut i substanslösa motattacker. Inte ett kvinnligt fenomen, men ett irriterande sådant.

inb4 "är det här du gömmer dig din fegistjallare"


Haha ditt inlägg förde genast tankarna till:

http://images6.fanpop.com/image/photos/34600000/same-planet-d
iffrent-worlds-girl-gamers-34659398-928-749.jpg


Disclaimer : Jag har ingen åsikt om inlägget för övrigt, då jag är ny på forumet, och har ingen aning om vem vederbörande användare är.
  • 0
Citerar Räv:
inb4 "är det här du gömmer dig din fegistjallare"


Ja du Räv, jag tycker du prickar det ganska bra. Gamereactor är ju dock precis som många andra spelforum lite isolerade från kvinnor i allmänhet, så när det väl kommer en så blir det ett herrans liv. Kanske bara det ska vara så
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Bra skrivet av Räv. Det roligaste är väl alla användare med bilder på sig själva som dök upp helt plötsligt när de tidigare enbart skrivit ett ensamt inlägg. Jaja, vill ju inte gå bakom ryggen på någon och i synnerhet inte skämma ut mina klasskamrater.

Citerar Gangsta_D:
Även fast jag har gillat en del av just Fenjima's blogginlägg, så måste jag medge att hon gör det ofta lite väl uppenbart att hon är just kvinna.

Haha, va?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
och i synnerhet inte skämma ut mina klasskamrater


Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar The Vision:
Bra skrivet av Räv. Det roligaste är väl alla användare med bilder på sig själva som dök upp helt plötsligt när de tidigare enbart skrivit ett ensamt inlägg.


Det är faktiskt ganska roligt, ja.

Även jag håller med Räv. Klockrent inlägg!
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Alltså...vilken dynga herr Räv!

Jag tycker att det är SKITKUL att spela och gjort det med eller utan blogg. Jag har inte den typen av bekräftelsebehov som du antyder och hade jag haft det så hade jag svansat runt på badoo eller andra idiotiska sajter där kåta snubbar kastar sig över en. Det finns INGEN här som ens kommenterat mitt utseende.
Jag hade INTE surfat in på en spelsajt, det är ju helt idiotiskt tänkt.
Jag har ett helt liv bakom den här hemsidan med stor familj och en underbar karriär. Tror du verkligen att jag har behov att att få lite kommentarer och "visa upp" mig? HÄR?!


Bilder läggs upp för att jag påminna om vem som ligger bakom bloggen. Det har gjorts så sen för evigt. Visst det kanske inte är standard i en blogg om spel och film men i MIN är det så och om du eller någon har problem med så behöver ni inte engagera er alls.

Och ju mer tjejer som bloggar desto mer så kommer det bli så antingen får ni ta det eller vända ryggen till. Att gnälla som kärringar gör ingen skillnad.
  • 0
Vad kul att ni bekräftar myten om killar som har svårt att tro att tjejer kan spela spel för att de, hör och häpna, tycker att det är roligt att spela. I svaga stunder då jag har känt ett visst hopp för mänskligheten trodde jag att gamers som ofta själva möter fördomar från låt säga den vuxna världen, alternativt människor med andra intressen, skulle kunna tänkas ha ett öppet sinne och välkomna mångfald i stället för att racka ner på andra. Vilken tur att spelvärlden fortsätter vara precis så inskränkt som jag hoppades. För då kan jag fortsätta att leva med min bild att många spelare är kvinnofientliga nördar och ingenting behöver förändras. Tack, Räv!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!