Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Nu är han igång igen.
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Någon har kollat sig i spegeln och sett ett monster? Håhåjaja.


Jag är inte Cappuccino, om du skulle tro det. Ångrar själv PM:et jag skickade till dig, och att jag - på så sätt - sjönk till din nivå. Det Cappuccino nu håller på med är ju dock helt och hållet sinnessjukt beteende. Han lär nog inte få väck dina nazi-sympatier genom larviga spambloggar, haha.
Citerar Le Grand Blonde:
på tal om att inte stå för saker.


Så... efter allt detta. Är det du på Flashback eller inte? Rakt på sak bara. Ja eller nej?
Citerar Dammsugare:
Är det du på Flashback eller inte? Rakt på sak bara. Ja eller nej?

Han har ju ingen skyldighet att berätta om allt han gör på internet, men om det nu inte är han så vore ett enkelt sätt att rentvå sig från anklagelsen att kännas vid en annan användare på Flashback.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Citerar Le Grand Liar:
Jag tror ju då rakt inte att det han. Eller jag menar jag själv. Det är inte jag.

Tillagt 2017-11-22 20:31:
Kan ingen banna det här jävla kontot snart? Hur lång tid ska det ta?


Väx upp.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
Ska det larvas så gör det åtminstone i rätt tråd.

https://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=42282&page=1510
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Måste säga att jag gillar Le Grand Blonde ändå. Du är en jäkel på att skriva så din blogg är intressant att läsa.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Krispig känns inte "ny" för fem öre. Aldrig sett användaren förut så antar bara att denne registrerade sig i samband med allt Flashback-drama häromveckan. Intresset sträcker sig inte till att besöka profilen, men är öppen att ändra uppfattning om så är fallet.

Kanutus borde prova att utnyttja sitt get out of jail-freecard. Vi vet ju alla vad som krävs för att aktivera det. (;
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Krispig känns inte "ny" för fem öre. Aldrig sett användaren förut så antar bara att denne registrerade sig i samband med allt Flashback-drama häromveckan. Intresset sträcker sig inte till att besöka profilen, men är öppen att ändra uppfattning om så är fallet.


Krispig startades inte i samband med Flashbackdramat. Utan det är Straholics comeback med nytt namn och ny avatar.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
-Ogge-: På riktigt? Skulle Tapto vara tillbaka efter 76 misslyckade användare?

Tillagt 2017-11-30 00:35:
Tydligen. lol
It Can't Rain All the Time
Citerar Ageless Force:
Kanutus borde prova att utnyttja sitt get out of jail-freecard. Vi vet ju alla vad som krävs för att aktivera det. (;

Tids nog lär jag få användning av det men hittills har det inte behövts, otrevligt nog!

Citerar Le Grand Blonde:
Kanutus tycks vara en medlem som inte har något av nytta att tillföra

Så att påpeka det faktumet att det redan finns en tråd att betygsätta medlemmar i, är inte att tillföra någonting?

Citerar Ageless Force:
Krispig känns inte "ny" för fem öre

Du är inte den förste att haja till över Krispig, vill minnas att ett av hans första inlägg med nya användaren fick en annan användare att fråga om det inte var Tapto/Straholic och mycket riktigt var det ju så.
Måste ändå vara lite jobbigt att igenkänningsfaktorn är så pass hög att man aldrig kommer undan gamla synder.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Siegfried måste vara en av Gamereactors största politiska virrpannor någonsin.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Det verkar onekligen så.

Då frågar jag dig hur du tillförde något när du betygsatte Krispig i helt fel tråd och varför?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Ujuj, här händere grejer.

Kim Jakobsson bortsett från det legendariska namnet har en blogg fylld med guld.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Skulle jag få möjligenheten att fika med ett gäng GR-medlemmar så skulle det vara Kanutus, Le Grand Blonde, Ageless Force, Ridley, Moose, Patrikseve, Rob the 5 0, ironmanken och ica. Tror det skulle bli en intressant och trevlig blandning!
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
Citerar Le Grand Blonde:
Jag kände inte till den tråden och tyckte helt klart att din kommentar var lite kyligt spydig, rent överflödig. Nu verkar du även lite enkelspårig då du vill dra en bagatell ett varv till. Jag lämnar det här, och du kan ta detta som en ämneskorrekt tilltyckning om din GR-profil.

Med andra ord, varken du eller jag tillförde något, gott så.

Citerar -Ogge-:
Tror det skulle bli en intressant och trevlig blandning!

Vore något det helt klart.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
Citerar -Ogge-:
Skulle jag få möjligenheten att fika med ett gäng GR-medlemmar så skulle det vara Kanutus, Le Grand Blonde, Ageless Force, Ridley, Moose, Patrikseve, Rob the 5 0, ironmanken och ica. Tror det skulle bli en intressant och trevlig blandning!


åh cleant
It Can't Rain All the Time
Stralle tillbaka alltså? Hur kunde jag missa det? Vad har han i kikaren denna gång tro? Försöka promota sin hemsia?
What a nice boat...
Tycker ändå det är stort av Tapto att som chefredaktör och ansvarig utgivare avlägga visit hos oss dödliga forumanvändare. Är man upptagen med att producera kvalité på sitt material och ändå lyckas pricka in en GR-användare i sitt entreprenörskap har man verkligen kommit längre än att bara vara admin och titulera sig låtsastitlar.
Bästa affärsidén jag sett i år är att kalla sig frilansande grafiker, använda en bild som denne inte ens gjort istället för att sälja in sina egna verk, och förhandla om pris när kund inte har någon aning vad denne har att vänta sig.
It Can't Rain All the Time
Citerar Ageless Force:
Tycker ändå det är stort av Tapto att som chefredaktör och ansvarig utgivare avlägga visit hos oss dödliga forumanvändare. Är man upptagen med att producera kvalité på sitt material och ändå lyckas pricka in en GR-användare i sitt entreprenörskap har man verkligen kommit längre än att bara vara admin och titulera sig låtsastitlar.
Bästa affärsidén jag sett i år är att kalla sig frilansande grafiker, använda en bild som denne inte ens gjort istället för att sälja in sina egna verk, och förhandla om pris när kund inte har någon aning vad denne har att vänta sig.


Haha, endast ett riktigt rikspucko skulle lägga en så grisig kommentar som denna.
Din märkliga besatthet av Stralle var ganska tydlig redan innan han försvann, med konstanta hån och dryga kommentarer. I samma sekund som han är tillbaks så är du igång igen.
Man behöver inte gilla alla, men att helt obefogat spy hat som du gör känns väl ändå en aning stört. Att håna någon som lagt tid på att skapa sin sida, är kreativ och försöker uppnå något, känns väl lite onödigt? Med ett sånt beteende kan det inte vara lätt i verkliga livet, människor som njuter av att trycka ner andra kan inte vara roliga att umgås med.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
Citerar hebbe94:
Haha, endast ett riktigt rikspucko skulle lägga en så grisig kommentar som denna.
Din märkliga besatthet av Stralle var ganska tydlig redan innan han försvann, med konstanta hån och dryga kommentarer. I samma sekund som han är tillbaks så är du igång igen.
Man behöver inte gilla alla, men att helt obefogat spy hat som du gör känns väl ändå en aning stört. Att håna någon som lagt tid på att skapa sin sida, är kreativ och försöker uppnå något, känns väl lite onödigt? Med ett sånt beteende kan det inte vara lätt i verkliga livet, människor som njuter av att trycka ner andra kan inte vara roliga att umgås med.


Det är lugnt, jag överlåter titeln som världens bästa människa till dig utan vidare omsvep.
Skämt åsido, jag ska erkänna att jag faktiskt satt och tänkte någon minut innan jag klickade på posta-knappen, funderade om jag ska leva och låta leva. Det var väl ett 50-50 call, men har inte mycket överseende när folk ljuger och mytar. I synnerhet när personen ifråga inte lyssnar och behandlat flera användare på sidan dåligt.

Men ja, jag är väl ganska done and dusted i sakfrågan. Har ej mer att tillägga.

Edit: Om det inte framgick håller jag med om inlägget kanske blev lite väl hårt. Jag står för åsikterna men kan alltid bli bättre på att formulera mig!
It Can't Rain All the Time
  • 0
Vilken obehaglig kommentar, Ageless Force. Du verkar ha studerat mig väl medan jag har varit borta och jag vet inte om jag ska känna mig smickrad eller förnärmad, men det lutar nog emot det sista.

Men detta är bra, ändå. Nu fick jag svart på vitt att jag inte har något som helst att hämta här. Jag är trött på ditt ständiga hunsande, dina pikar och ditt allmänt dryga beteende gentemot mig.

Med detta tackar jag för mig. Det var värt ett försök att komma hit, jag har försökt och det gick tydligen inte.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Citerar Ageless Force:
Tycker ändå det är stort av Tapto att som chefredaktör och ansvarig utgivare avlägga visit hos oss dödliga forumanvändare. Är man upptagen med att producera kvalité på sitt material och ändå lyckas pricka in en GR-användare i sitt entreprenörskap har man verkligen kommit längre än att bara vara admin och titulera sig låtsastitlar.
Bästa affärsidén jag sett i år är att kalla sig frilansande grafiker, använda en bild som denne inte ens gjort istället för att sälja in sina egna verk, och förhandla om pris när kund inte har någon aning vad denne har att vänta sig.


Pricksäkert

Citerar Krispig:
Vilken obehaglig kommentar, Ageless Force. Du verkar ha studerat mig väl medan jag har varit borta och jag vet inte om jag ska känna mig smickrad eller förnärmad, men det lutar nog emot det sista.

Men detta är bra, ändå. Nu fick jag svart på vitt att jag inte har något som helst att hämta här. Jag är trött på ditt ständiga hunsande, dina pikar och ditt allmänt dryga beteende gentemot mig.

Med detta tackar jag för mig. Det var värt ett försök att komma hit, jag har försökt och det gick tydligen inte.


Du ger upp för lätt. Detta för ju tankarna till varje gång du startat #skäggresan.
What a nice boat...
Citerar Krispig:
Vilken obehaglig kommentar, Ageless Force. Du verkar ha studerat mig väl medan jag har varit borta och jag vet inte om jag ska känna mig smickrad eller förnärmad, men det lutar nog emot det sista.

Men detta är bra, ändå. Nu fick jag svart på vitt att jag inte har något som helst att hämta här. Jag är trött på ditt ständiga hunsande, dina pikar och ditt allmänt dryga beteende gentemot mig.

Med detta tackar jag för mig. Det var värt ett försök att komma hit, jag har försökt och det gick tydligen inte.


Du glömmer att jag till skillnad från många andra försvarat dig i omgångar eftersom jag tyckt en del forumiter gått på dig lite väl hårt. Anledningen till att jag vänt på en femöring är att det är ohållbart när du alltför ofta trampat i klaverten. Vet flera användare som också avstod från att gå på dig då de mestadels tyckte synd om dig, men bägaren rann kanske över för dessa också.
Du verkar fortfarande oförmögen att se din egna del i detta och att folk reagerar samt att allt leder till konsekvenser.

Äh, strunta i mig och de "andra" (som varit i luven på dig betyyydligt mer än mig) och gör vad du nu planerat istället.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Om vi nu ska övergå till julfrid och On-Topic har alltid Ridley varit en fantastisk pjäs i det julskådespel som brukar uppdagas hela december på Gamereactor. Kan inte riktigt klandra honom för att aktiviteten inte är vad den varit, är övertygad att de flesta minns hans passionerade julspel och lekar med värme. Reqo hade också sin beskärda del i det. Fantastiskt av er att steppa upp.
It Can't Rain All the Time

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!