Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter


Citerar -Ogge-:
Skulle jag få möjligenheten att fika med ett gäng GR-medlemmar så skulle det vara Kanutus, Le Grand Blonde, Ageless Force, Ridley, Moose, Patrikseve, Rob the 5 0, ironmanken och ica. Tror det skulle bli en intressant och trevlig blandning!

Kul tanke!


Citerar Krispig:
Med detta tackar jag för mig. Det var värt ett försök att komma hit, jag har försökt och det gick tydligen inte

Hoppas du inte ger upp över ett retsamt inlägg. Trevligare om du stannar.


Citerar Ageless Force:
Om vi nu ska övergå till julfrid och On-Topic har alltid Ridley varit en fantastisk pjäs i det julskådespel som brukar uppdagas hela december på Gamereactor. Kan inte riktigt klandra honom för att aktiviteten inte är vad den varit, är övertygad att de flesta minns hans passionerade julspel och lekar med värme. Reqo hade också sin beskärda del i det. Fantastiskt av er att steppa upp.

Åh... Det var många år sedan det! Jultomten-grejen vi gjorde, med kalender och allt. Och Årets medlem-tävlingen. Det var kul. Synd att alla såna där forumevenemang försvunnit med tiden. Tack för tanken.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Citerar Le Grand Blonde:
Mycket som var trevligt här förr.
Som när det fanns ett GR-gäng som man spelade mycket Mario Kart DS online med.

Åh, Mario Kart DS...

Vad hette du på den tiden?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Samma som nu.
Mor skulle nog bli ledsen om jag gick och bytte.

Förstås.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Vill tycka till om Le Grand Blonde.

Om jag var homosexuell hade jag varit kär i dig.


Det var typ det snällaste jag kunde komma på.
What a nice boat...
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Kul inlägg, men också en smula creepy.


Visst är det? Jag fick kommentaren på riktigt en gång, av en kompis när vi var runt 12 bast.
What a nice boat...
  • 0
Läst boken IT, Dusty? Eller stannade det med den utmärkta filmen? En sådan visningsbild visar åtminstone prov på bra smak!
It Can't Rain All the Time
Citerar Ageless Force:
Läst boken IT, Dusty? Eller stannade det med den utmärkta filmen? En sådan visningsbild visar åtminstone prov på bra smak!


Har läst ca halva. Sen slutade jag eftersom jag var tvungen att läsa studielitteraturen istllet ;P men ska nog fortsätta nu till jullovet. Gillade filmen, ser fram emot extended-versionen
What a nice boat...
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Är remaken verkligen lika bra som original IT-miniserien?
Jag gillar inte Skarsgårdsklanen, så är ytterst skeptisk.


Jag gillade originalet när jag var mindre, men kan inte påstå att den åldrats särskilt väl. Curry gör ett bra jobb som Pennywise, men Skarsgårds tolkning är mer trogen boken. Tycker han är briljant i filmen. Såhär i efterhand så är mitt enda klagåmål att It egentligen är en för lång historia för två filmer. Jag hade gärna kunnat se den som en serie, där man hade kunnat göra ett avsnitt av varje barns första möte med Pennywise.
What a nice boat...
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Är remaken verkligen lika bra som original IT-miniserien?
Jag gillar inte Skarsgårdsklanen, så är ytterst skeptisk.


Nu är vi ganska Off-Topic, men miniserien är ju usel. Dåliga barnskådespelare, ännu sämre vuxenskådespelare, patetiska specialeffekter, bedrövligt slut. Det enda som är bra är Tim Curry. Det är inte direkt svårt att överträffa miniserien. så filmen är betydligt bättre.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Matt Brewston torde vara Sveriges minst omskrivna politiska vilde. Jag vet inte vilka vägar man måste följa för att bli omskriven på kvällstidningarnas ivrigt påhejade Facebooksidor, men att droppa konspirationsteorier och tvivelaktiga länkar i kommentarsfälten på Gamereactor kommer knappast leda någonvart.

Däremot tror jag du borde engagera dig politiskt (utöver Flashback som jag misstänker du besöker med jämna mellanrum) om du inte redan gör det, du har åtminstone lite gammalt hederligt jävlar anamma i dina inlägg.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Le Grand Blonde:
Bra Karl det.


Verkligen, tycker bara att fokusen kanske borde riktas där den kan göra skillnad. Kan inte vara enkelt att gå omkring och vara bitter hela tiden.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Tog bort.
  • 0
Citerar Lurkman:
Tog bort.


Varför?
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Ageless Force:
Citerar Lurkman:Tog bort.

Varför?


Ångrade att jag postade
Citerar Lurkman:
Ångrade att jag postade


Det är luuunch (citat från Stockholmsnatt)

Le Grand Blonde verkar vara i hetluften igen, killen har uppenbarligen trampat på ett par riktigt ömma tår. För min egen del skulle det inte överraska mig ett dugg om han är samma användare som ligger bakom det makabra inlägget på Flashback. Är inte särskilt politiskt korrekt själv men sådan skit är bara slöseri med sin egen och andras tid.
It Can't Rain All the Time
Citerar Le Grand Blonde:
Det handlar om 1 eller 2 psykotiska personer. Det är för närvarande oklart för min del om Cappuccino också är Lotus Assassin-killen. Men om vi säger att det är två tragiska människor, plus ca 3-4 backup-konton vardera. De har nog byggt upp ett tempel hemma med det där citatet.

God jul...


Inläggen du skriver på Flashback är tragiska. Och sinnessjuka.

Hade helt och hållet glömt bort dig tills jag kom över ett nytt inlägg av dig, där, där du också hade bytt avatarbild. Ytterst märkligt val, då bilden verkligen bekräftar att du är samma person här som där.
  • 0
Citerar MrNoLimit:
Citerar Le Grand Blonde et handlar om 1 eller 2 psykotiska personer. Det är för närvarande oklart för min del om Cappuccino också är Lotus Assassin-killen. Men om vi säger att det är två tragiska människor, plus ca 3-4 backup-konton vardera. De har nog byggt upp ett tempel hemma med det där citatet.

God jul...

Inläggen du skriver på Flashback är tragiska. Och sinnessjuka.

Hade helt och hållet glömt bort dig tills jag kom över ett nytt inlägg av dig, där, där du också hade bytt avatarbild. Ytterst märkligt val, då bilden verkligen bekräftar att du är samma person här som där.


*Gäsp* Jag ger detta oändligt tjatande troll utan liv 1/10
Citerar MrNoLimit:
Inläggen du skriver på Flashback är tragiska. Och sinnessjuka.

Hade helt och hållet glömt bort dig tills jag kom över ett nytt inlägg av dig, där, där du också hade bytt avatarbild. Ytterst märkligt val, då bilden verkligen bekräftar att du är samma person här som där.


Ok, vi antar att du har rätt. Vad är ditt mål? Hur länge ska du fortsätta upprepa samma sak? (Är genuint nyfiken.)
  • 0
Citerar Lurkman:
Citerar MrNoLimit:Inläggen du skriver på Flashback är tragiska. Och sinnessjuka.

Hade helt och hållet glömt bort dig tills jag kom över ett nytt inlägg av dig, där, där du också hade bytt avatarbild. Ytterst märkligt val, då bilden verkligen bekräftar att du är samma person här som där.

Ok, vi antar att du har rätt. Vad är ditt mål? Hur länge ska du fortsätta upprepa samma sak? (Är genuint nyfiken.)


Antar?
  • 0
Jag hade i princip kunna skriva DU HAR RÄTT om jag förstod att det var så viktigt för dig. Men ok. Jag ska inte försöka kommunicera mer.
  • 0
Citerar Lurkman:
Ok, vi antar att du har rätt. Vad är ditt mål? Hur länge ska du fortsätta upprepa samma sak? (Är genuint nyfiken.)


Med risk för att förstärka paranoida teorier om att jag och Capuccino (är det någon reinkarnation av Tapto?) är samma person så tycker jag absolut att det är värt att sprida.

Le Grand Blonde verkar med sitt relativt belevade sätt att uttrycka sig (vilket som vi alla vet är allt som krävs här på GR) lyckats lura folk att han inte är galen, vilket han visar tydligt att han är på Flashback. Han skriver ju en del politiska bloggar här, och allt politiskt man skriver blir liksom ogiltigförklarat efter att man förespråkar slaveri och jämför afrikaner med "förvildade djur".

Man ska alltid uppmuntra att mörkrets krafter släpas ut i ljuset.
Vik hädan, troll.
Citerar Lotus:
Med risk för att förstärka paranoida teorier om att jag och Capuccino (är det någon reinkarnation av Tapto?) är samma person så tycker jag absolut att det är värt att sprida.

Le Grand Blonde verkar med sitt relativt belevade sätt att uttrycka sig (vilket som vi alla vet är allt som krävs här på GR) lyckats lura folk att han inte är galen, vilket han visar tydligt att han är på Flashback. Han skriver ju en del politiska bloggar här, och allt politiskt man skriver blir liksom ogiltigförklarat efter att man förespråkar slaveri och jämför afrikaner med "förvildade djur".

Man ska alltid uppmuntra att mörkrets krafter släpas ut i ljuset.


Vad jag själv kan tänka är "spelar det någon roll? Man kan väl vara jihadist eller vad som helst bara man beter sig här". Det kanske är bättre att en ensam människa med en sådan människosyn kan diskutera saker utanför flashbackbubblan än att denne inte kan göra det.

Jag vet dock inte om tanken är riktig. Det kan vara så att du har rätt. Jag ser själv vad han skriver i ett annat ljus sedan jag såg den där screenshotten.
Penis.
What a nice boat...
KommisarieRex verkar vara en mycket underhållande karaktär. Kan man spela som denne?
It Can't Rain All the Time
  • 0
Måste verkligen säga att jag gillar hadjy, främst hans blogg. Han känns väldigt oberäknelig och man vet aldrig vad som väntar när man väl klickar sig in på blogginlägget.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!