Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Äckligaste drycken?


Pepsi max ginger och cocosvattensmothie.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Dr Pepper. Har aldrig blivit illamående på grund av en läsks smak innan jag drack den för första (och sista) gången.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Citerar Krispig:
Dr Pepper. Har aldrig blivit illamående på grund av en läsks smak innan jag drack den för första (och sista) gången.

Få saker är så gott som Dr. Pepper. Mountain Dew är däremot diskmedel som läsk.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
kaffe, whiskey, Rom, och energidrycken esse
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
TRUE-dryckerna brukar smaka väldigt märkligt. Inte äckliga, bara udda. Om vi snackar energidryck.

Tillagt 2017-10-22 20:46:
Åh fan Esse blev jag påmind om nu. Köpte en skum blå burk från Pulsen. Smakade som flytande russin.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Laxabon är inte så gott...
Gör musik.
  • 0
Citerar AG Jati:
TRUE-dryckerna brukar smaka väldigt märkligt. Inte äckliga, bara udda. Om vi snackar energidryck.

Tillagt 2017-10-22 20:46:
Åh fan Esse blev jag påmind om nu. Köpte en skum blå burk från Pulsen. Smakade som flytande russin.


Det gröna och röda måste vara vidrigare.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Henric Pettersson:
Citerar Krispig r Pepper. Har aldrig blivit illamående på grund av en läsks smak innan jag drack den för första (och sista) gången.
Få saker är så gott som Dr. Pepper. Mountain Dew är däremot diskmedel som läsk.


Inte bara jag som känner smaken av diskmedel i dessa Mountain Dew
  • 0
Dr. Pepper är en läskedryck som jag inte uppskattar. Smaklökarna ruttnar direkt.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Citerar Little Nightmares:
Jägermeister och Gammeldansk.
Om man nu tar saker andra folk gillar.
Får nästan kväljningar av dom två.
Bitter blandar man med annat. Pröva kombon bourbon, Gammeldansk och brunsocker. Old Fashioned. Grymt gott.
Med plutonium tvingar vi dansken på knä
  • 0
Samtliga alkoholdrycker med mycket alkohol i som Whisky, då dricker jag mycket hellre ett stort glas gurkmeja-smoothie med ingefära och vitlök. Mixade råa.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!