Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Wii U - Officiell tråd


Ni som har ett wiiu måste bara köpa Xenoblade Chronicles X, spelet är helt sinnessjukt magiskt vackert och är så bra att jag säger att det är årets spel.

Se här och njut: https://m.youtube.com/watch?v=GH5Y7HIITT8
Wrestling is not fake, people are fake
Har precis skaffat Wii U så ni får gärna lägga till mig. Spelar Xenoblade Chronicles X för tillfället. Mitt nick är: Lokritz1987
"There will be anoher time"
  • 0
Nån som spelar Mario Kart 8 online?... Eller använder denna tråden 😉
"There will be anoher time"
  • 0
Har ett problem med mitt wii u, error code 105-5602 dyker upp om jag försöker nå Nintendo eshop. Min internet browser funkar utmärkt, köpte maskinen i december å det är en basic pack.
Någon som har vet hur man löser detta?
Citerar Spel_nörd:
Nån som spelar Mario Kart 8 online?... Eller använder denna tråden 😉


Jag försöker regelbundet, men nätkoden verkar ju helt jävla efterbliven. Aldrig varit med om ett spel som är så svårt att spela online. Bara felmeddelanden eller disconnections. Någon som har tips på att lyckas spela det online?

Googlar man kring Mario Kart 8 och onlineproblem så tycks i princip alla ha det här problemet. Jävligt kul spel när det väl funkar, men som sagt, det är ju tydligen trasigt online?
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
Citerar Jakkal:
Citerar Spel_nörd:Nån som spelar Mario Kart 8 online?... Eller använder denna tråden 😉

Jag försöker regelbundet, men nätkoden verkar ju helt jävla efterbliven. Aldrig varit med om ett spel som är så svårt att spela online. Bara felmeddelanden eller disconnections. Någon som har tips på att lyckas spela det online?

Googlar man kring Mario Kart 8 och onlineproblem så tycks i princip alla ha det här problemet. Jävligt kul spel när det väl funkar, men som sagt, det är ju tydligen trasigt online?


Nu har jag inte spelat MK8 sen DLC2 kom. Men då funkade online utmärkt. Körde dock mest med vänner. Kanske är skillnad när man möter folk från hela klotet.
  • 0
Varken eshop eller onlinespelande verkar fungera. Försökt spela Splatoon online de senaste 3 dagarna utan att lyckas. Får bara errorcode..

För knappt 2 månader så flöt allt på felfritt.
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar Jakkal:
Citerar Spel_nörd:Nån som spelar Mario Kart 8 online?... Eller använder denna tråden 😉

Jag försöker regelbundet, men nätkoden verkar ju helt jävla efterbliven. Aldrig varit med om ett spel som är så svårt att spela online. Bara felmeddelanden eller disconnections. Någon som har tips på att lyckas spela det online?

Googlar man kring Mario Kart 8 och onlineproblem så tycks i princip alla ha det här problemet. Jävligt kul spel när det väl funkar, men som sagt, det är ju tydligen trasigt online?
Citerar marcus1981:
Har ett problem med mitt wii u, error code 105-5602 dyker upp om jag försöker nå Nintendo eshop. Min internet browser funkar utmärkt, köpte maskinen i december å det är en basic pack.
Någon som har vet hur man löser detta?




Detta är antagligen lösningen på erat problem. Funkade för mig men var lite krångel från min bredbandsleverantör.



http://nintendofarsan.com/2014/09/15/antligen-slut-pa-mina-eshop-och-onlineproblem-pa-wii-u/comment-page-1/
"There will be anoher time"
  • 0
Nintendo -NX står för. SEGA Dreamcast 2 4k!!
gaming 8 days a week
  • 0
Not. Men jag tycker det är en bra ide. Med tanke på att Nintendo vill använda ett varumärke som säljer. Tror faktiskt att om den skulle heta till exempel Nintendo X Sega så skulle den sälja bättre en om den hette bara Nintendo NX. Hoppas på att detta sker då jag i alla fall vill att det ska stå Sega på paketet. Vi får la se?
gaming 8 days a week
  • 0
Citerar Spel_nörd:
Nån som spelar Mario Kart 8 online?... Eller använder denna tråden 😉


Mario Kart 8, Splatoon och Super Smash Bros. 4 är alla spel jag är kriminellt dålig på att lira online på. Så visst, Mario Kart 8 lirar jag gärna med dig. Lägger till dig senare idag eller så!
  • 0
Spara pengarna till 19 mars 2019 eller 9 9 2019
gaming 8 days a week
  • 0
Citerar erik17:
Spara pengarna till 19 mars 2019
OK?
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Atari, SEGA och Nintendo Wii 3
gaming 8 days a week
  • 0
Wii U, inte den bästa konsolen som Nintendo har släppt. Dock så är jag glad över att denna konsol kom ut under 8 generationen.
  • 0
Klart missuppfattad konsol. Gyllene tider det var då man körde Smash Wii U hos polarna.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Instämmer helt och hållet. Fantastiskt spelkonsol med flera spel som var - och fortfarande är - magiska. Önskar bara att den hade hetat någonting annat än just 'Wii U'.
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!