Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Hmm, det senaste spelet jag klarade måste nog vara Gun. Det var faktiskt ett tag sen jag klarade ut något spel.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Klarade CS:CZ igår på hard , internet cpade sig så då kunde jag itne lira 1.6
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
kommer inte ihåg riktigt! Klarade ut Projekt Dark Zero, King kong eller lego star wars kommer inte ihåg riktigt!
Lego star wars tror jag i alla fall!
P.S 007 James bond everything or nothing och ty2 var dem första spelen jag klarade ut skit enkelt!
Har spelat Shadow Of The Colossus 2 veckor innan recensionen! YWEEE!
  • 0
Condemned!
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Försöker just nu klara The Warriors. Men de senaste spelet jag klarade måste vara GTA: San Andreas
Are you lost?...Or just fucking stupid
  • 0
GTA San Andreas.
  • 0
GTA San Andreas.
  • 0
Kameo
Fi! Fy! Fo! Fum! I smell.....The fingerprints of scum!
  • 0
PDZ trist.
  • 0
Mafia. Jag kör om det frpn början. Det är sjukt kul fast det är så gammalt. Skit bra story
| - World of Warcraft - |- LvL 60 rogue - |
  • 0
Narnia... Det var väldigt "dåligt" lätt! :/ Så superlite uppdrag/uppgifter och dem var hur lätte som helst!
-Titta mamma en staty! -Nej, min son det är en campare.
  • 0
Klarade Timesplitters: Future Perfect på Hard... Men det är fortfarande inte 100% så jag vet inte om det gills som klarat... Men det ska fixas nu...(är nu på typ 92%)
Någon som lirar C&C: First Decade??
  • 0
RE4, klarade det idag.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
final fantasy VII
LA CLAN - PEPSI SHOTGUNZ AND LOCUSTS
  • 0
GTA: lcs
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Gun, tror jag...

Slutet kändes väldigt hastigt, och var ganska dåligt när allt kommer till kritan.
Carl Brännström / Gamereactor
  • 0
black and white 2, efter otaliga försök, eftersom jag alltid fick en jävla vulkan mitt i mitt läger och spelet bara avslutas utan att sparas hela tiden
Finish the Fight 2007 | <( '' <) <( '' )> (> '' )>
  • 0
perfect dark zero, efter ett dygn ungefär
  • 0
Klarade Story Battle med Steve i Tekken 5 fast det kanske inte räknas
  • 0
Fable: Lost chapters, måste säga att jag vart possitivt överaskad mot slutet. De kunde gjort mer med det hela och ändrat fler grejjer men jag är nöjd i det stora hela. Ett måste om man äger en kexbox!
  • 0
The Eldars scrolls III: Morrowind... Är snart klar med Need for Speed: Most Wanted, GTA: San Andreas och Neverwinter Nights Shadows of Undrentide...

Jag är sjuk och hemma, vad skulle ni göra!?
Jesus Kristus räddar dig
  • 0
WWE SmackDown! vs. RAW 2006 season med Carlito.Haha,skit coolt.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Penguiiin: Haha no one's blaming you man
  • 0
Åh, sjuk... man blir nästan lite avundsjuk. HAr inte varit sjuk på väldigt, väldigt, väldigt länge.

Skulle sitta fint med lite mysfeber en eller två dar, så att man inte har nåt annat val än att ligga hemma och spela. Suck, vad tråkigt ... men vad gör man när man är sjuk?
Carl Brännström / Gamereactor
  • 0
"Åh, sjuk... man blir nästan lite avundsjuk. HAr inte varit sjuk..."

Där var du vittsig Dante

Ja det är ashärligt, själv är man ledig från jobbet och tar alla möjligheter man kan få till att spela, det blir ganska ofta det....kanske lite för ofta. Ah vadå, fins inget som heter för mycket spela kom jag på

För att komma tillbaka till trådens topic så klarade jag Killzone senast, riktigt bra spel men med mycket mer att önska. Mer frihet, någon? Banorna var sjukt linjära. Hoppas på bättring till uppföljaren, annaras var det ett helt ok spel!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!