Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


satt och spelade lite Syphon filter 3 mot flickvännen igår
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
PGR 3, köpte nyss en F50 .
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Kommer inte ihåg men det är nog New super mario bros
Autobahn
  • 0
Spelade Oblivion igår natt
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Final Fantasy XII demon. Fan vad jag älskar strids- och utforskningssytemet! Lägg till Yasumi Matsuno's kompetens i story, karaktär och dialog partierna och ni har ett verk som jag kommer att bli väldigt förvånad över om det inte blir mitt absoluta favorit FF-spel hittills.

En sak är i alla fall säker, FFXII är det första Final Fantasy spelet(och de flesta andra japanska RPG'n) som faktiskt är riktigt roligt att spela, bara för spelbarheten. Ingen liten bedrift direkt.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
  • Hawk
  • Hawk
Spelade för ett litet tag sen nyinköpta Black, ruggigt bra spel. Hoppas bara spelet fungerar bra på Xbox 360.
  • 0
Spelade mot 3 styck lvl 10 gubbar i Super Smash Bros. (Fick storstryk )
  • 0
Nintey-Nine Nights. Oerhört underhållande hypnotisk rytm-slakt som verkligen känns Mizuguchi. Grymt missförstått spel som trots vissa definitiva skönhetsfläckar verkligen underhåller så det räcker och blir över. Nu i HD för mig också. Riktigt nice
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
The legend of Zelda; Ocarina of time.
gummisnopp
  • 0
Saint's Row igår.
"Jill, why don't you, the master of unlocking, take this lock pick."
  • 0
BF2
Fullt ös medvetslös!!
  • 0
the movies
Wii kommer ta 70% av mitt liv
  • 0
Resident Evil 4(ps2)
The Sky Moves Faster at This Time of Year
  • 0
Varvade Halo två igen,
det är fortfarande inte så bra som vissa vill få det till att vara men fan så mycke bättre än ettan.
HATA CS SATANS SKIT SPEL!!!!!
  • 0
Dead rising igår kväll
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Kingdom hearts 2 och Ragnarök(mmorpg)
Guy is a maniac!! Why did he bite me?
  • 0
Table Tennis i förrgår... visst är det lite kul. Men allvarligt talat känns det mer som ett arcade-spel.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Kingdom hearts 2, counter-strike och world of warcraft.

...faktist advance wars 2 till gameboy också. (:
I do not hunt, I kill.
  • 0
Fahrenheit till PS2. Absolut underskattat.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Halo 2
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Mitt bland alla nu Högupplösta 360 spel (I'm telling ya, skaffa en HD-TV och det blir som ett rent knark ) så kom jag på att jag borde spela igenom Okami, som jag bara kommit runt halvägs i.....

Och fy fan vad fint det är, både grafiskt som spelmässigt. Ren kärlek på skiva. Och ett av årets tveklöst bästa spel. Tveklöst.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Silke: Jag planerar att skaffa det, finns inget som kommer stoppa mig!
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Fifa 07 så klart!!! Manchester United
  • 0
  • Missing Avatar
  • isr
gamla call of duty2 an.. i väntan på ngt nytt!!
  • 0
Golden Sun 1 och 2 (GBA) - Världens bästa spel!

Ni bara måste spela dem själva!
Spelen är så sjukt bra, storyn är genialisk, och även om man fastnar ibland finns det alltid saker att göra så att man aldrig blir frustrerad över att inte komma någonstans!
There's no place like ::1
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!