Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Battlefield 2. Lite smått tråkigt då man inte har internet i sitt rum så man kan spela MP istället för SP.
"Sick liaisons raised this monumental mark, The sun sets forever over Blackwater park."
  • 0
Senaste var Half-Life 2: Deathmatch.
  • 0
Oblivion till PC, Jag har gjort massa olika karaktärer och klarat större delen av spelet men har inte klarat main quest .Ska ta och göra det nu.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Call of Duty 2 och Lost Planet
  • 0
Frets on fire,, guitar hero klonen
  • 0
Hmm..det var nog Red Alert 2.

Grymt spel.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Har -Warhammer mark of Chaos" imorn,någon fan av warhammer serien som testat det?

Älskade warhammer:dark omen.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
Halo: Combat Evolved till PC. Med risk för att få hela forumet över mig, men jag måste säga det. Halo suger getpung. Var är spelkänslan, den otroliga grafiken och den oslagbara storyn som alla snackar om? Nej, Halo är verkligen inget och ha. Jag gav det en chans efter allt positivt jag har hört, men nej, Halo lever inte upp till något.
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
Quake 4 Deathmatch, till 360. Roligt roligt.
I'm going to leave the planet burning.
  • 0
Stuntman
  • 0
Revival, såklart grafiken inte är tipptopp nu det är ju 6 år sen det släpptes doh :/.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
  • Kawe
  • Kawe
Citerar Revival:
Halo: Combat Evolved till PC. Med risk för att få hela forumet över mig, men jag måste säga det. Halo suger getpung. Var är spelkänslan, den otroliga grafiken och den oslagbara storyn som alla snackar om? Nej, Halo är verkligen inget och ha. Jag gav det en chans efter allt positivt jag har hört, men nej, Halo lever inte upp till något.


Spelkänslan ökar med hästlängder om man spela cop-läge, när det gäller grafiken så har Halo några år på nacken och storyn blir mycket bättre(lättare att förstå) när man kört 2:an... förutsatt att man kan engelska.
Men det är ju bara vad jad tycker.

Själv spelade jag Castlevania: Dawn of Sorrow.
  • 0
Jag har precis spelat Lost Planet, ska nog ta och köra Oblivion en stund nu.
We own your fucking dreams!
  • 0
Counter-Strike, en match (5on5)
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Prince of Persia: Warrior Within som jag fick låna av en kompis.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Return of Double Dragon till Snes.. lirade med en kompis och jag kom till Mission 7.

"Återkomsten av Dubbeldraken...!!"
  • 0
spelade precis pvk2 betan till half life 2
friggin nazis
  • 0
Citerar Missuppfattad:
Golden Sun 1 och 2 (GBA) - Världens bästa spel!


Sant, så sant.

Spelade GoW nyss.

Blir väl lite ALttP innan jag lägger mig.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
Burnout Revenge... Lite slö spelande blev det.
  • 0
GRAW (X360)
The Sky Moves Faster at This Time of Year
  • 0
Ghost Recon Advanced Warfighter (Xbox 360)
FIFA 07 (Xbox)
  • 0
Rainbow Six Vegas
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!