Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Dragon age origins: awakening och Dragon age 2
  • 0
Rome: Total War Collection, som innehåller spelet och båda expansionerna, för omkring 20-25 kr på Steam.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Watch dogs dedsec edition var det senaste jag köpte.
Anders Morris
  • 0
Utökade min DS-samling med Panzer Tactics DS, och passade på att plocka med mig både Doom 3: BFG Edition och Lego Batman till PS3.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
Assassin's Creed III

Hört det både hyllas och sänkas, men efter Revelations ville jag se vart de tog serien (rent spelmekaniskt).

Inte besviken, då det känns bra mycket smidigare och levande än tidigare.

Skogspartierna blev jag till en början väldigt besviken på, dels på grund av deras storlek (till en början) och det faktum att de är egna "banor", istället för att sömlöst sitta ihop med städerna.
Men ju längre man spelar, desto mindre störs man av indelade partier och förförs av atmosfären.
Det och repknivarna.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Köpte Surgeon Simulator Anniversery edition (PS4) för 40 spänn. Tog cirkus 1 timme att spela igenom alla levels. Lirade inte några av de andra tilläggen. Jag hade gärna sett att de lagt till nya banor, men icke sa nicke. Bara uppdaterade rum som bjuder på större utmaning. I övrigt är spelet stundtals buggigt vilket ställer till det rejält. Antar att ni redan vet att de skapade spelet på bara 24-timmar, men jag gillar inte att utvecklarna åker snålskjuts på det. "Hilarious" är inte faktor som förhöjer spelet i mina ögon, fast ett gott skratt fick man. Slutbetyg 5.5/10
  • 0
  • over
  • over
Om vi räknar köpte så Max:Curse of the Brotherhood eller specops:the line, kommer inte ihåg vilket ja köpte senast de köptes samma dag iaf.
Om vi säknar spel man fått Payday 2: Goty
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Diablo 3 & Rayman Legends (PS4)
Jag är bättre än dig!
  • 0
Det senaste skylanders till brorsan
  • 0
Monster Hunter 4 Ultimate
  • 0
Tenchu - Shadow Assassins till Wii för 88 kr och Pokemon Omega Ruby till 3DS för 348 kr. Båda på Spelbutiken.
  • 0
Valkyria Chronicles(PS3), BlazBlue Calamity Trigger(PS3), Undertale(PC Steam)
  • 0
Metal Gear Solid 4(PS3), The Darkness(PS3) och Valkyria Chronicles(PS3).
  • 0
Forza Motorsport 6
  • 0
Dead or Alive: Dimensions (3DS) för 104:- på Zavvi.com.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Killzone 1-3 för sammanlagt 110 kr.
  • 0
Metal gear solid 5: Phantom Pain var de senaste och det tar upp alldeles för mycket av min vakna tid.
  • 0
Det senaste spelet jag köpte är Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, riktigt toppenspel det där.

Inköptes självklart på releasedagen, så det fick bli en Day One Edition.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Dying light ps4
  • 0
Secret of Mana!
  • 0
New Super Luigi U (fysisk skiva). Letat efter länge och fann slutligen i Fredrikshamn i Danmark.
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Metal Gear Rising: Revengeance och Little Big Planet 3.
Why am I Mr. Pink?
  • 0
Dying Light (PC)
Testade demot under rean och blev frälst direkt.
Sen spenderade jag och polaren nästkommande dagar med storyn i co-op-läge.
Sjuhelsikes vilket spel. Kraftigt DLC på väg dessutom.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Hearts of Stone DLC till Witcher 3!
  • 0
Call of Duty: Ghosts (PS3) 79 kr
Code name STEAM (3DS) 168 kr
Båda på Spelbutiken
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!