Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Hittade Battleborn(för 49 kr) och Gravity Rush 2(på rea för 199 kr) på Gamestop när jag var där för att sälja min New 3DS.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Super Bomberman R. Ganska underhållande och nostalgiskt.
Jag önskar att det dock var mer likt Bomberman 64
  • 0
Little Nightmares(PS4).
Det är bättre än jag trodde.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Rime (PS4) Ser fram emot att starta det ikväll.
  • 0
Dirt4, Injustice 2 och Tekken7 typ.
  • 0
Injustice 2 här. Nötade det som satan under ett par dagar, men sedan har Overwatch tagit tillbaka tronen här hemma. Riktigt roligt var det dock, kanske hade varit kul att starta en GR-guild?
Gamertag: Tapetklister
  • 0
Mass Effect: Andromeda(PS4).
Det var inte så värst roligt att spela, tog mig inte ens förbi första planeten.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Citerar FishySensei413:
Det var inte så värst roligt att spela, tog mig inte ens förbi första planeten.


Andromeda var en besvikelse, men jag kan i alla fall säga att jag tyckte det blev bättre med tiden. Ge det lite mer tid om du orkar.
Gamertag: Tapetklister
  • 0
Citerar Görta:
Citerar FishySensei413 et var inte så värst roligt att spela, tog mig inte ens förbi första planeten.

Andromeda var en besvikelse, men jag kan i alla fall säga att jag tyckte det blev bättre med tiden. Ge det lite mer tid om du orkar.


Tyvärr inte, störde mig något enormt på typ alla karaktärer dittills och striderna gjorde mig bara sömnig.
Lägg till att dialogen var jävligt ointressant överlag och du får som resultat att jag stänger av skiten.
En annan detalj:
Karaktärerna kommer till en helt ny galax där de räknas som utomjordingar men de hänvisar till en av de nya raserna som "aliens".
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Köpte Grand Theft Auto V(PS4).
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Införskaffade Titanfall 2 under Singles day för 99 slantar. Har ännu inte hunnit testa det men det ska det bli ändring på inom en snar framtid. Hörde förresten att Repawn har blivit uppköpta av pengakåta EA, vilket betyder att denna del blir nog den första och enda del jag köper i serien tyvärr.
  • 0
Destiny 2 383 på Black friday
Evil Is Back
  • 0
Assassin's Creed: Chronicles trilogy på PS Store för 91 kr idag (25/11-17). Jag TROR det var värt det. Har inte testat nån av dem än

Vill ni veta av bättre så var spelet före det Assassin's Creed: Origins vilket jag tyckte var riktigt jobbigt i början men sen började man komma in i det och då blev det ännu roligare.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Var till Gamestop och hämtade mitt bokade Okami HD till PS4 idag, aldrig lirat det innan så ska bli spännande att testa.
Passade även på att byta in L.A. Noire mot World of Final Fantasy(fick Limited Edition) när jag ändå var där ute.
Fick hem Battle Chasers Nightwar igår också så nu blir det att lira för fulla muggar, eller något sådant.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Drog ned Epistory under streams vinterrea. Verkar som ett mysigt och annorlunda äventyrsspel ????
  • 0
Tekken 7, äntligen.
Här ska köttas!
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Quantum Break skulle jag nog tro.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Zelda Breath of the wild.
  • 0
Lost Sphear
  • 0
Monster Hunter World och Lost Sphear.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
The Final Station och Iconoclasts.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Monster hunter world och Dragon ball Z. MH har jag redan klockat 40h på
  • 0
Citerar Gurkan_86:
Monster hunter world och Dragon ball Z. MH har jag redan klockat 40h på

Damn, själv har jag inte ens hunnit med 15 timmar.
pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0
Monster hunter World till PC
Evil Is Back
  • 0
Cat Quest till Switch. Lätt värt de 66 kr jag betalade
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!