Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Tekken 5 till Super-Nintendo
Hmm..
  • 0
Efter att ha kört igenom Killer7 för tredje gången såg började jag inse att jag kanske behöver något nytt Dock är Killer7 en enastående upplevelse. Och en fjärde gång vore inte helt fel....man lär sig liksom alltid något nytt. Nu förstår jag än mer av den underbart komplexa berättelsen.

Men så idag beställde jag alltså ytterligare än cel-shadad och konstnärlig snygging: Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga från spelbutiken.se.

Skall vara alldeles förträffligt, och i och med det Megaten fanet jag är så skall detta bli väldigt kul. Nocturne var härligt bortom den här världen ( ) och detta skall tydligen påminna om mina gamla SMT: Persona älsklingar.

Hoppas det dimper ned i brevlådan imorgon!
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Senaste spelet jag köpte var Battlefield 2 igår. Synd bara att min dator inte hade samma grymma "grafik-thingie" som de på omslaget.
Bara en sån sak
  • 0
Tekken 5...
...
  • 0
Rainbow six raven shield gold edition (med athena sword)
för endast 99 spänn på game
  • 0
Kotor 2 the sith lords.
Do not trust Gamespot - GT AiwA SE
  • 0
  • GiXo
  • GiXo
Silent Hill 3. 199 kr på EB games (inte begagnat)
=)
  • 0
Japp, nu fick jag digital sagan på posten! Fan vad snabba spelbutiken alltid är! Dagen efter, always.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
GTA an Andreas
Playstation 4, Xbox 720, Nintendo ReRevolution?
  • 0
Battlefield 2
  • 0
BF2 399:- på ica maxi
Mr.Tomato
  • 0
GTA SA till xbox
  • 0
Final Fantasy VII 99:- GAME
I'm so ugly, but that's okay, 'cause so are you. We broke our mirrors.
  • 0
Tekken 5
You we´re lucky, we´ll met again..
  • 0
Super Mario 64 DS.
  • 0
Conker Live an reloaded
  • 0
Köpte gjorde jag inte, men jag fick Grand Theft Auto: San Andreas när jag fyllde år.
I'm Your Boogieman
  • 0
Ratchet & Clank 2: Going Commando
Ratchet & Clank 3 (: Up Your Arsenal)
Jak & Daxter: The Precursor Legacy

Ska strax beställa Jak 2 och Jak 3. Då jag har alla Ratchet & Jak-spelen. Bäst till PS2.
Vad är det för fel på ett parti schack?
  • 0
Tekken 5 såklart!
We own your fucking dreams!
  • 0
Ska köpa GTA SA till Xboxen om en vecka
  • 0
Capcom fighting jam
  • 0
Chronicles of Riddick: Escape from butchers Bay developers cut till PC.. Skönt spel, som fan.. Spelat ut det redan dock, men kommentarerna är riktigt roliga att lyssna på .. Man hör ibland när de klippt lite fel också.. Typ "Okej, då klipper vi ihop det där.." kommer det in ibland
http://soundcloud.com/august-jakobsson
  • 0
Ett DS m. Metroid Prime : First Hunt + ett Wario Ware: Touched.
  • 0
  • Missing Avatar
  • gol2
x-men legends ...väntar på tvåan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!