Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


  • 6948
  • 6948
Citerar Kanutus:
Självmant avgått?

Så kan det ju vara. Eller bytt namn.
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar Kanutus:
Denna gången är det då inte jag som gjort något. Självmant avgått?


Du har rätt. Kikade på hans instagram och så var fallet.

top_lurkR
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Han bad specifikt om att bli borttagen till en av de andra moderatorerna.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Citerar Colabaronen:
top_lurkR

But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Jaha, vad ska jag hitta på nu då?
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
  • 0
Citerar Patrikseve:
Han bad specifikt om att bli borttagen till en av de andra moderatorerna.


Det där är väl något moderatorer enligt regel inte sysslat med tidigare? Kan minnas åtskilliga användare som tvingats banna sig själva, så att säga, eftersom moderatorer inte haft som uppgift att radera användarkonton på det sättet. Har ni ändrat på det nu, alltså?
  • 0
Citerar Braff:
Det där är väl något moderatorer enligt regel inte sysslat med tidigare? Kan minnas åtskilliga användare som tvingats banna sig själva, så att säga, eftersom moderatorer inte haft som uppgift att radera användarkonton på det sättet. Har ni ändrat på det nu, alltså?

Det har fungerat ett bra tag faktiskt. Över ett halvår, vet inte exakt hur länge. Finns ett flertal medlemmar som har bett oss att ta bort deras konton och av personliga skäl bad Straholic mig att ta bort hans konto.

Värt att nämna är dock att när vi stänger av någon när de ber oss är det egentligen detsamma som en bann. Har du valt att lämna Gamereactor är du därmed också tvungen att vänta tre månader innan du får skapa ett nytt konto.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
(fel inlägg)
"There are some ideas so absurd that only an intellectual could believe them." — George Orwel
  • 0
Har användaren desolation_row80 blivit bannad? Han som brukade prata gott om Nintendo, och var tyvärr ofta otrevlig mot dem som inte var lika förtjust i Nintendos produkter.
  • 0
Citerar mh 76:
desolation_row80


Ja
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Vad hände med KommisarieRex?
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Gammal avstängd medlem som utan att fråga oss moderatorer skapade ett nytt konto för att provocera, trolla och bröt mot regelverket utöver att bete sig illa åter igen.
Do what you can, with what you have, where you are.
Citerar mh 76:
Har användaren desolation_row80 blivit bannad? Han som brukade prata gott om Nintendo, och var tyvärr ofta otrevlig mot dem som inte var lika förtjust i Nintendos produkter.


Det förvånar mig inte ett dugg att han rök med tanke på killens generella tongång.

Sen att det inte gick diskutera med honom om något annat än Nintendo, aldrig sett någon som var så anti-alla-spel-utanför-valfri-Nintendo-plattform som han var.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Jakkal:
Citerar mh 76:Har användaren desolation_row80 blivit bannad? Han som brukade prata gott om Nintendo, och var tyvärr ofta otrevlig mot dem som inte var lika förtjust i Nintendos produkter.

Det förvånar mig inte ett dugg att han rök med tanke på killens generella tongång.

Sen att det inte gick diskutera med honom om något annat än Nintendo, aldrig sett någon som var så anti-alla-spel-utanför-valfri-Nintendo-plattform som han var.


Ja en riktigt arg Nintendo fanboy. Verkade hata all mänsklighet som inte gillade Nintendo lika mycket som han. Men han fortsätter med nya konton fortfarande, förutom Desolation_row80.

Så har han hunnit avverka t ex Liam_Gallagher/ian_brown/ian_brown_yeah/hurtbullen_08

Bra gjort dock att dom lyckas spärra hans nya konton.
  • 0
Citerar henkess:
Bra gjort dock att dom lyckas spärra hans nya konton.




Har själv varit moderator här på Gamereactor så har inblick i hur det går till när man jagar 'bovar'
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar -Drummer-:
Vad hänt med användare Jakkal

Har det hänt något? Han är ju där, ovanför ditt inlägg.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
marsson?
What a nice boat...
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar Dusty:
marsson?

"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar Dusty:
marsson?


Citerar 6948:
Citerar Dusty:marsson?


På egen begäran.
Do what you can, with what you have, where you are.
Citerar Patrikseve:
Citerar Dusty:marsson?

Citerar 6948:Citerar Dusty:marsson?

På egen begäran.


Där ser man!
What a nice boat...
  • 0
Maaden?
What a nice boat...
  • 0
Vet inte vem som stängt av honom eller varför. Trovärdiga scenarion är att han antingen begärt det själv, eller gjort något grovt övertramp som redaktionen sett och stängt av medlemmen i fråga för. Jag har haft lite dålig koll på allt som händer på sidan den senaste tiden då jag jobbar med slutspurten på mitt examensarbete för min master. Om du vill kan jag ställa frågan och återkomma om jag får något svar, det kan bero på vad som helst.
Do what you can, with what you have, where you are.
Citerar Patrikseve:
Vet inte vem som stängt av honom eller varför. Trovärdiga scenarion är att han antingen begärt det själv, eller gjort något grovt övertramp som redaktionen sett och stängt av medlemmen i fråga för. Jag har haft lite dålig koll på allt som händer på sidan den senaste tiden då jag jobbar med slutspurten på mitt examensarbete för min master. Om du vill kan jag ställa frågan och återkomma om jag får något svar, det kan bero på vad som helst.


Absolut, jag e nyfiken
What a nice boat...
  • 6948
  • 6948
Så...?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Freeman79, lyckades han till slut trolla bort sig själv?
Ingen är väl förvånad.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!