Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Bra tråd! Gör till sticky och rensar bort alla värdelösa inlägg. Hädanefter är det endast relevanta inlägg som skrivs i den här tråden!
mammoth massacre motherfuckers
  • 0
  • Too
  • Too
Bra tråd.

Hejsan. Jag är ny har på GR och jag undrar hur man ändrar på inläggen i forumet för ibland stavar jag fel.
Tack så mycket.



Ok. Jag är inte ny. Jag har varit med i ca 1 och ½ år. jag skriver mycket i den stora DS-tråden och jag tror att de allra flesta känner igen mitt nick på GR och inte tror att jag är en nykomling. Till skillnad från -Michael- så känner 99% av alla här mig. den procenten som är över är dumma spammare.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Hejsan, jag är en dum spammare och har inte en aning om vem personen ovanför mig är.. Ingen här på GR känner till mig för över huvud taget och jag skriver med dålig svenska jämt och ständigt.





Okey, seriöst denna gången. Jag har varit medlemm här i över ett år nu men hatar fortfarande utrycket "veteran" då jag anser att det endast är löjligt, och det knappast längre handlar om hur länge man har varit medlemm.

Rent spelmässigt så har jag ingen konsol jag inte tycker om. Spelen gör konsolen, rent ut sagt.
Favoritserier är Tony Hawk, Metal Gear, GTA och SSX serierna.
  • 0
  • Too
  • Too
You´ve got a point there Iqaros.
Begreppet "Veteran" som står i min signatur är för så kort tid. Jag får ändra det till något mer roligt. w8 and SEE!
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
hej jag är också en spammare vill bara att säga det.
tar alla på live och "Don´t Make Me Take My Belt Off!" Sa Sgt Johnson i Halo 2
  • 0
  • Nero
  • Nero
Goddag (goddag låter mycket finare än "hej" och "tja"

Mitt namn är Nero (inte på riktigt dådå) men här heter jag det. Jag är ny med det här kontot, men jag har även i min ägo ett gammalt konto som jag ar glömt bort namnet på. Det har funnits sedan början av 2004 tror jag och jag var inne här varje dag med det i ett år. På denna tid lyckades jag skriva ett inlägg... Världens största lurker.

Nero spelar mest konsoll, med en ps2:a och en xbox under tv-maskineriet. För någon vecka sedan köpa han också en dator, men har inte råd med en skärm, så om nån vill skänka en är det ok.

Nero väger ca 65 kilo och är 179 cm lång, att hans skostorlek är 44,5 kan också vara bra att veta. Han är 14 år gammal och befinner sig just nu i Stockholm.
Häjj!11!!!!!1!!
  • 0
Var det inte dom nya medlemmarna som skulle presentera sig?
Revenge-time!
  • 0
Well, då kan ju du göra det, eftersom jag inte vet vem du är.
  • 0
Strangle-Boy är ju Expeditions: Gr's ledare. Det räcker som presentation
RIP Blå-rutiga nätet.. 06-10-11
  • 0
Hoj. Nu är ju inte jag ny eller så. Men jag har alldrig presenterat mig riktigt
Filosof/Gamer/Mattematiker/P ersonlifierad/Trög...
Har ingen aning om procenthalten som känner igen mig.
Jag har frågat rakt ut två gånger, men i båda var det en mer veteran en mig som tryckte ned mig... Igentligen inte. Men hursomhelst, så tror jag nästan alla med vett i skallen har sett endel av mig. Bra tråd. Hoppas de nya tar sig tid att titta in i tråden.
Live your dream, or die trying!
  • 0
många löjliga inlägg
7304041 w6krz4pg
  • 0
Här kommer jag då.

Har hängt på GR sen våren 2004 och har mognat efter hand.
Jag älskar Halo och Jade empire.
Det är väl typ det.
Massiva tysk, passa er
  • 0
Hejsan, jag är ny här på Gamereactorforumet. Är väl bland den första här som nyttjar trådens egentliga syfte. Gillar Castlevania som ni kanske ser på mitt namn, spelar helst gamla spel, gärna från Nes och Snes-tiden. Gärna RPG, plattform och shooters. Självklart är jag inte enbart bakåtsträvande utan kan gärna ta mig ett parti Smash Bros eller en runtur i den fuktiga djungeln i Metal Gear Solid 3.

Det ser ut att vara ett trevligt forum och jag hoppas att jag kommer att trivas och att ni kommer att trivas med mig!
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Välkommen, belmont!

Ditt tycke om Metal Gear Solid gillar jag, du kommer säkert att ge mycket positivt till forumet!
  • 0
Tackar, tackar för välkomnandet Iqaros. Hoppas också att jag kommer att tillföra något positivt till forumet.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Hej.Tja.Tjena.Hola.Hi.Hello.

Jag är som ni ser Th3 End.

Har varit medlem här ett tag nu och jag gillar denna community. Man träffar trevliga folk,läser recensioner,längtar efter ett eller flera spel eller diskuterar något annat (Övriga).
Jag är en ganska trevlig person,älskar att umgås med vänner under loven/helgen (Då man är jävligt upptagen under vardagen) och spela gör jag oftast när jag har tråkigt,men när ett nytt spel anläder så sitter man väl där framför skärmen/TV:n och lirar dygnet runt.

Jag cyklar mountainbike både under vintern och sommaren och det är alltså vad jag gör under fritiden förutom att spela spel,kolla på film,lyssna på musik eller läsa böcker.

För mer info om mig,klicka på mitt användarnamn.

Och en sak till,jag är här för att försöka så gott jag kan att tillföra någoting positivt.
  • 0
Tjo, är ny medlem, gillar spel som halo, halo 2 prince of persia , battlefiled 2 och soul calibur.
Gillar xbox bäst , även om playstation oxå e bra, tycker inte om GC , gillar inte typen a vspel på den...(innan ni börjar gnälla så ja, det finns bra spel undantagsfall som RE4 kanske Zelda osv) Längtar till 360 eftersom den verkar vara bäst av ne xt gen konsolerna, men är nyfiken på revulotion osså
You Wouldnt steal a handbag! You wouldnt steal a car! Yes, if it was that easy
  • 0
Hejsan! Ny och ny kan man väl inte kalla mej, jag har postat drygt 300 inlägg och startat en jävla massa trådar , de flesta av dom lever fortfarande, men det känns som om det inte är många som vet vem jag är.

Jag heter Simon Karlsson och är 15 år. Jag startat ofta trådar som det panikskrivs i ett par dar, sen dör dom ut, Jag är 15 år, och min Idol här på GR är DerHenrik.
Jag har hängt på Gr i över i ca 1 och ett halvt år, dock har jag bara haft denna användaren ett par månader. Ha det gött!
Jag är den jag är...., tror jag iallafall!
  • 0
Hej!

Jag är en kille på 17 jordsnurr*.
Jag har varigt passiv medlem i över ett år, och ska nu (9/11) börjar på mitt andra år som ett aktiv och godhjärtad medlem av GR.

Till skillnad av [Too] så känner 100 st till om mig (Arthan)

Månadens spel den här veckan är...
...MATRIX PoN!
Super!
  • 0
Tjena alla som ni ser så heter jag Kaiser och jag har varit medlem här i Gamereactor i ett år nu Jag vet inte om jag är känd här men jag hoppas det

Jag är en ganska trevlig kille som bara hänger med här i Gamereactors forum Det känns som jag hör hemma här faktiskt Hursomhelst så går jag i styrketräning, har gått där i 3 år nu, tränar med hantlar hemma.

Och jag gillar katter (min avatar ) Jag är en Queen fans om några av er har märkt det. . Ja det var väl det
  • 0
Yo.

Precis blivit medlem här.
Flyttgubbe/RockDJ på 23 år.
Spelat Tv-spel så länge jag kan minnas.
Sålde en stor del av min samling pga Snowboard resa men tänker ta upp samlandet när jag blir "vuxen" och tjänar mer pengar.

Ångrar fortfarande att jag bytade bort Symphony of the Night mot ett skitspel.
You gotta know when to fold em.
  • 0
Är väl inte ny, men har så smått börjat vara här igen efter lång tids sjukdom som dessvärre än håller i sig. Mår jag bra kommer jag att skriva, mår jag sämre inte. Hur som helst gillar jag spel skarpt, spelar det mesta men helst på DS eller Xbox. Sitter jag vid min dator kör jag WoW eller Mahjongg och råkar jag för tillfället köra Linux blir det Mahjongg för hela slanten.

När jag inte pluggar eller mår dåligt så skriver jag en hel del recensioner, nhyeter och annat skoj på http://www.kulturellt.se vilket just nu är det bästa jag vet i och med att jag haft turen att må bra en stund.

Under sommaren har jag sålt av stora delar av spelsamlingen jag haft. Alla produkter från Sega fick ge plats åt annat så jag har varken Mega Drive eller 32X eller någon annan konsol från Sega kvar i garderoben.

Andra intressen är böcker och skrivande i alla former. Just nu läser jag den sjätte Harry Potterboken och längtar ihjäl mig efter filmen.
How can I be an angel, I've got no wings at all.
  • 0
Hi

Jag heter Raeeid som jag heter här med. Jag hade en konto som hette Raeeid utan strek, Min första konto var Blizzard och jag hade glömt passwordet så jag fick göra en ny som hette Raeeid. Jag blev bannad då för att jag blev hacked och det var inte mitt fel så *.* Så jag är tvungen att ha den fula stilen med strek.

Jo jag är inte en äkta gamer då men spelar bara som Final Fantasy och PC spel som rekommenderas. När det gäller musik så är det Trance/Dance som jag är galen i och älskar att vara på disco

aja ni får nöja er med min fakta!
@Batzillaa
  • 0
Nu har jag ju inte varit här på ett tag , men nu är jag tillbaka . Iallafall med jämna mellanrum .

Namnet lyder Mauritz . Är 14 år och är bosatt någonstans i Stockholm , inte för att jag är en amnesty flykting , men vart i Stockholm jag bor får ni själva lista ut , säger V er någonting ?

Har som intressen att rappa , glida till hiphop musiken , chilla någonstans i stan me polarna och även det här med att spela . Jag med medlem här sedan sommar 2004 , så jag är inte precis någon n00b här .

Har dock på senare tid slutat spela och i det sammanhanget lämnat GR för en viss tid . Kommer inte att vara så aktiv nåt mer , men GR förblir ändå nåt jag kan minnas som härligt och roligt .


Tack för mig .
I am not a dictator. I am an Emperor. I am Shiek.
  • 0
:3 åh...glömde skriva nåt i den här post när jag loggade in för först gång...då är det kanske darför ingen känner mig...anyway!

Hello people!! Jag är faktorslayer A.K.A. Mr. Matty och hoppas att....nåt.

Ha det skoj!
ML-Expo: 07' www.domokon.se/mlexpo.htm
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!