Sortering: Senaste / Mest diskuterat / Högsta poäng / Populära användare / Mest recenserade spel

• Skrivet av Oxpost den 17 oktober 2017 kl 13:05
    • Tre favoritsångare

• Fick lite feeling för att slänga ihop en lista, då det var extremt länge sedan sist. Så utan vidare fördröjning kommer här de tre sångare jag i dagsläget håller som personliga favoriter:
    • felixen
    • Skrivet av felixen den 17 oktober 2017 kl 12:42
    • Faze är just nu världens bästa CS:GO lag!

• Det var inte länge sedan då Faze fick 2 nya lirare till sitt lag, Olofmeister och Guardian. På förhand lät detta otroligt häftigt men folk var väldigt skeptiska då Olofmeister som kom från Fnatic inte är alls samma spelare som han var under Fnatics storhetstid för några år sedan och sedan Guardian som klassades som en av världens bästa AWP har varit riktigt svag i Navi de senaste tiden. Skulle det kunna bli ändring för det?
    • PatrYk
    • Skrivet av PatrYk den 17 oktober 2017 kl 04:43
    • Det ständigt avvikande Pro-stödet, förargar

• Alla vi få som investerade i en Playstation Pro under fjolårets julperiod (samt vi desto färre som ännu inte sålt den för att lägga ut slantarna på en betydligt brutalare Xbox One X-monster) blev givetvis lite besvikna över att The Evil Within 2, ett sprillans nytt spel, inte släpptes med ett förväntat stöd för högre upplösning/extra visuellt lullull. Det kom helt enkelt inget inget stöd, alls. Spelomslaget fick inte ens någon utlovad enchanced/Pro-stämpel ens en gång. Inte blev det bättre av att den Officiella Listan över Xbox One X-spelen som skall alltså uppgraderas inför konsolens release redigerades, där Sebastians andra skräckäventyr ändrades plötsligt från "HDR/4K"-stödjande till ett högst intetsägande "Enchanced"... och jag tycker att det börjar kännas milt sagt en smula suspekt nu. För besvikelserna med Pro börjar avlösa varandra i en jämn upptrappning och jag är rädd att det kan fortsätta med Microsofts konsol också.
    • AG Jati
    • Skrivet av AG Jati den 16 oktober 2017 kl 20:34
    • Faderslandet

• Punk, Rock, Pop, House, Disco. Bloc Party's Kele Okereke har alltid velat pröva nya svängar.
    • 5murfen
    • Skrivet av 5murfen den 16 oktober 2017 kl 11:55
    • Jag har sett Wonder Womannn

• (Vilken påhittig rubrik, det stod still i huvudet) Igår hade jag tjejkväll med min bestie. Vi lekte biobesökare i hemmabion, knarkade Coca-Cola och smörpopcorn och såg på storfilm (Wonder Woman). Jag hade nog hypat upp den lite för mycket faktiskt för den var inte riktigt som väntat; vet inte om folk höjer den till skyarna på grund av hur dåliga Batman-filmerna är? Klart bättre än Batman ja, men sämre än väntat. Första halvan var rätt skön men sedan vet jag inte vad som hände. Den var liksom fånig på fel sätt, ogillade hur de filmade actionscenerna med konstig slowmo och ibland uppspeedat. Inget kändes... rätt.

Grupper

Sortering: Senaste / Flest medlemmar / Senaste veckans aktivitet